Головне меню

Бахмутський Вісник 2016

ОСББ

Ресурсний центр підтримки ОСББ міста Бахмут

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Статистика сайту

Зараз на сайті 0 користувачів та 32 гостя.

Рекомендуємо

Артемівське відділення Донецької ТПП

Інформація щодо роботи Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради за 1 квартал 2018 року

Переглядів: 402

Центр надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради (далі - Центр) працює вже більше 4-х років та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна».

Найважливіша перевага ЦНАП - це ліквідація потреби особи звертатися до різних  адміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами,   також – це суттєве покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг, велика інформованість про послуги.

Протягом звітного періоду громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати в Центрі 138 видів послуг у 18 сферах діяльності, що на 26 видів послуг (23,2%) у 2 сферах діяльності більше ніж у аналогічному періоді 2017 року.

Види  послуг за сферами діяльності розподілились наступним чином:

1 реєстрації органів самоорганізації населення 3 2,2%
2 торгівлі 1 0,7%
земельних ресурсів 22 15,9%
4 комунальної власності 2 1,45%
5 архітектури та містобудування 7 5,1%
6 житлового господарства 12 8,7%
7 молодіжної політики та справах дітей 8 5,8%
8 розвитку міського господарства 2 1,45 %
9 контролю за безпекою дорожнього руху (Державтоінспекція) 2 1,45%
10 пожежної безпеки (МНС) 1 0,7%
11 архітектурно-будівельного контролю 11 8,0%
12 ветеринарної медицини 5 3,6%
13 державного земельного кадастру 17 12,3%
14 реєстрації/знаття з реєстрації місця проживання фізичних осіб 2 1,45%
15 державної реєстрації бізнесу 20 14,5%
16 державної реєстрації нерухомого майна 7 5,1%
17 державної реєстрації громадських організацій 12 8,7%
18 державної реєстрації статутів територіальних громад 4 2,9%

З метою організації та належної доступності адміністративних послуг та у зв’язку із змінами у діючому законодавстві спеціалістами відділу надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради спільно із суб’єктами надання адміністративних послуг було опрацьовано питання та підготовлено проект рішення міської ради щодо розширення переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр.

На черговому засіданні Бахмутської міської ради 28.03.2018 року депутатами міської ради було прийнято рішення №6/111-2156 про визначення у новій редакції переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр. Перелік з урахуванням змін налічує - 171 вид послуг.

Збільшення кількості послуг відбулось за рахунок  послуг:

  • у сфері реєстрації громадських формувань із статусом юридичної особи, зокрема, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, організації роботодавців, творчих спілок – 28 видів послуг;
  • у сфері регулювання містобудівної діяльності – 5 видів;
  • з надання довідки про реєстрацію місця проживання особи;
  • з видачі дозволу на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах та організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням джерел неіонізуючого випромінювання, яка належить до повноважень Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області.

На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

На офіційному веб-сайті Бахмутської міської ради (www.artemrada.gov.ua) створено і постійно оновлюється сторінка «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань оформлення відповідних документів. З метою створення комфортних умов та задля зручності відвідувачів на сторінці також започатковано розділ «Електронні сервіси». За допомогою цього розділу суб’єкти звернень мають можливість доступу до електронних послуг, які запроваджені Міністерством юстиції України, Державним земельним кадастром, Міністерством екології та природних ресурсів України, Міністерством  внутрішніх справ України, Державною службою з надзвичайних ситуацій України.

У звітному періоді за отриманням консультацій до Центру звернулось 4672 суб’єкти, що на 11,8% менше ніж за 1 квартал 2017 року (5295 суб’єктів). Зменшення кількості звернень за отриманням консультацій насамперед пов’язана з доступністю інформації, яку можливо отримати за допомогою веб-сайту та електронних сервісів.

Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної  «гарячої лінії». Так, протягом звітного періоду до Центру звернулось – 718 осіб. Отримати консультацію також можливо звернувшись засобами електронного зв’язку із зверненням на електронну пошту Центру.Такою можливістю скористались – 3особи.

Протягом звітного періоду адміністраторами Центру:

  • зареєстровано – 2866 звернень, що на 29,4% менше ніж за аналогічний період 2017 року (4061 звернення).
  • видано – 2681 результат послуг, що 30,5% менше ніж за аналогічний період 2017 року (3858 звернень).
  • Зменшення показників у порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулось у зв’язку із низкою об’єктивних причин, до яких, зокрема, належить:
  • протягом лютого - першої половини березня 2018 року було призупинено надання послуг державними кадастровими реєстраторами у зв’язку із переоформленням ідентифікаторів доступу до Національної кадастрової системи та електронно-цифрового підпису;
  • протягом 1 кварталу 2017 року у зв’язку із тривалою хворобою державного реєстратора Бахмутської районної державної адміністрації адміністратори Центру забезпечували надання послуг у сфері реєстрації бізнесу мешканцям та суб’єктам господарювання Бахмутського району.

Найбільша кількість звернень у звітному періоді в абсолютному значені отримана у сфері реєстрації місця проживання – 1226 (42,8%). На другому місці по кількості прийнятих заяв –  послуги у сфері реєстрації бізнесу – 481 (16,8%), третє місце – у сфері реєстрації нерухомого майна – 348 (12,1%), четвертий показник - послуги Держгеокадастру –319 (11,1%). 

Суб’єктами надання адміністративних послуг відмовлено в наданні послуг за 124 зверненнями, що складає 4,3% від загальної кількості звернень.

 Найбільша кількість  відмов надана за наступними видами послуг:

  • державна реєстрація земельної ділянки – 35 (28,2%);
  • надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами – 27 (21,8%);
  • зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи – 11 (8,9%);

Безпосередньо заявниками було анульовано 36 звернень, що складає 1,3% від загальної кількості звернень.

Враховуючи загальну кількість населення, яка скористалась різними видами послуг (у тому числі всі види консультацій)  середня кількість звернень протягом дня до адміністраторів Центру становить 176 осіб.

Адміністраторами під час прийому заяв встановлено 52 порушення ст. 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», а саме адміністративні правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 42 постанови – попередження та складено 10 протоколів у відношенні осіб віком від 16-18 років.  На розгляд суду передано всі 10 протоколів, розглянуто та  винесено 11 постанов суду (за справами 2017 року – 5 рішень, за справами 2018 року -6 рішень).

Додатково (по за переліком адміністративних послуг) за звітний період адміністраторами прийнято 359 осіб, які забажали добровільно змінити місце реєстрації у паспорті громадянина України «з міста Артемівськ на місто Бахмут», та 510 осіб, яка звернулась до відділу реєстрації Бахмутської міської ради за отриманням довідки форми №13 – щодо зареєстрованого місця проживання.

З метою організації системи доступності адміністративних послуг у Центрі послуги надаються не лише мешканцям міста. Так, низка видів послуг надаються мешканцям області та громадянам і суб’єктам господарювання, місце реєстрації яких зареєстровано на території непідконтрольній Україні, а саме в сферах реєстрації бізнесу, реєстрації нерухомого майна, реєстрації громадських об’єднань із статусом юридичної особи.

Відповідно до Порядку взаємодії державних кадастрових реєстраторів під час надання деяких відомостей з Державного земельного кадастру, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 25.06.2015 №144, в приміщенні Центру здійснюється видача витягів з Держгеокадастру, попереднє замовлення яких здійснюється за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.

Протягом звітного періоду чисельність громадян, які скористалися послугами «електронного сервісу», збільшилась та через Центр було отримано 110 результатів послуг.

Для підвищення якості надання адміністративних послуг в приміщенні Центру вже більше 2-х років функціонує система електронного керування чергою, що дозволяє систематизувати черговість звернень та оптимізувати час очікування заявників.

Для зручності громадян у Центрі наявна можливість здійснити попередній запис на прийом до адміністраторів Центру у зручний для них спосіб (особисто, за телефоном або надіславши лист на електронну пошту Центру). Зазначеною можливістю скористались – 7 осіб.

З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернень, організації надання супутніх послуг, у Центрі надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради з 26.01.2018 року запроваджено еквайрингове обслуговування для оплати адміністративного збору через платіжні термінали всіх платних послуг, які надаються в Центрі.

Згідно укладеного договору між Бахмутською міською радою та АТ «Ощадбанк» на робочих місцях адміністраторів встановлені POS-термінали. Для початку за згодою сторін встановлено 6 терміналів, якщо послуга буде користуватися попитом, термінали будуть встановлені на кожному робочому місті.

За два місяці роботи послугами POS-терміналів в Центрі скористались 447 громадян. При цьому з кожним місяцем кількість користувачів зростає, так за останні дні січня послугами  скористались – 44 особи, у лютому – 187 осіб, а вже в березні – 216 осіб.  Загалом протягом першого кварталу проведено платежів на суму 26953,09 грн.

Тож, популярність безготівкових розрахунків в Центрі зростає, адже перевагами такої оплати є зручність та значна економія часу, що в свою чергу оптимізує процедуру надання адміністративних послуг.

Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота як для адміністраторів так і для спеціалістів суб’єктів надання шляхом проведення спільних робочих нарад.

Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності адміністраторів. Протягом звітного періоду представниками відділу прийнято участь у  4 навчальних заходах та підвищення кваліфікації отримали  10 адміністраторів.

11-13 лютого 2018 року адміністратори відділу (5 осіб) пройшли навчання в Дніпропетровській філії ДП «Національні інформаційні системи» щодо отримання навичок роботи в Єдиних та Державних реєстрах. Навчання здійснювалось за рахунок міського бюджету та його вартість становить 11,8 тис. грн..

16 лютого 2018 року адміністратори Центру (2 особи) прийняли участь у семінарі – навчанні з питань державної реєстрації нерухомого майна, бізнесу та громадських формувань, який проводився у місті Лиман Головним територіальним управлінням юстиції у Донецькій області.

28 березня 2018 року за ініціативи Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Донецькій області для адміністраторів ЦНАП Донецької області було проведено навчальний семінар з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Підчас заходу розглянуто проблемні питання, які виникають у адміністраторів центрів надання адміністративних послуг при прийомі та видачі документів у сфері державної реєстрації нерухомого майна та передачі документів для долучення до реєстраційної справи.

29-30 березня 2018 року в рамках програми ПРООН «Програма відновлення та розбудови миру» представники відділу надання адміністративних послуг  Бахмутської міської ради та відділу економіки та прогнозування Управління економічного розвитку Бахмутської міської ради прийняли участь у тренінгу «Фіскальна децентралізація. Оптимізація використання місцевих ресурсів. Програми місцевого розвитку. Шляхи збільшення власних доходів громади. Регуляторна політика: виклики реформи децентралізації», який проводився у м. Святогірськ.

Метою тренінгу було ознайомлення з основами стратегічного планування місцевого розвитку, найкращими практиками іноземного досвіду у сфері фіскальної децентралізації, основами організації діяльності, сучасним станом та перспективами розвитку ЦНАП, досвідом формування переліку послуг ЦНАП. Також були розглянуті пріоритети розвитку громади, бюджетні програми та джерела фінансування для реалізації місцевих проектів, визначення стратегічних та оперативних цілей.

На при кінці березня 2018 року у місті Краматорськ відбулась низка нарад спрямованих на вирішення проблемних питань діяльності центрів надання адміністративних послуг Донецької області, участь у яких прийняв керівник Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради.

26 березня 2018 року за участі представників Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства тимчасово окупованих територій України, Офісу реформи адміністративних послуг, Департаменту економіки облдержадміністрації, керівників ЦНАПів області та представників ОТГ відбулася нарада під головуванням першого заступника голови облдержадміністрації Є.С. Вілінського, щодо проблемних питань діяльності та розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг Донецької області.

На нараді були також присутні представники проекту USAID «Українська ініціатива зміцнення суспільної довіри», який діє у співпраці з  Міжнародною організацією з розвитку права (IDLO).

Під час наради було розглянуто аналіз доступності та розвитку мережі ЦНАП, проблемні питання та потреби ЦНАП області. Керівником Офісу реформ адміністративних послуг  Семеніхіним В.О. було вкотре наголошено на необхідності спрощення надання популярних адміністративних послуг – зменшення навантаження на адміністраторів та відвідувачів, зокрема, шляхом впровадження оплати за послуги в приміщенні ЦНАП, організації роботи щодо забезпечення надання послуг виключно в єдиному приміщенні.

30 березня 2018 року у приміщенні «Центру розвитку місцевого самоврядування» відбувся семінар – нарада з проблемних питань, які виникають під час реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб, оформленні та видачі паспорта громадянина України у формі картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм. Участь у нараді прийняли представники Головного управління ДМС України в Донецькій області, Департаменту економіки облдержадміністрації та представники ЦНАП Донецької області.

Протягом звітного періоду з метою підвищення кваліфікації у відділі було проведено 7 внутрішніх навчальних заходів щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та щодо впровадження надання нових адміністративних послуг у сфері реєстрації громадських формувань.

Також адміністратори постійно приймають участь в он-лайн курсах. Так, у березні 2018 року всі 14 адміністраторів Центру прийняли участь та отримали сертифікати підвищення кваліфікації за результатами проходження відкритих он-лайн - курсів «Прометеус» на тему «Доступ до публічної інформації: від А до Я!» та «Як подати е-декларацію».

Відповідно до рекомендацій, наданих експертами проекту USAID «Українська ініціатива зміцнення суспільної довіри» (UCBI), який діє у співпраці з Міжнародним бюро по боротьбі з наркотиками та захисту правопорядку (INL)  та Міжнародною організацією з розвитку права (IDLO), спеціалістами відділу надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради було проведено аналіз інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг у сферах земельних відносин, архітектури, житлового господарства, молодіжної політики та реєстрації бізнесу. Висновки та пропозиції експертів також були опрацьовані суб’єктами надання адміністративних послуг та враховані шляхом внесення змін або розробки оновлених інформаційних карток.

Спеціалістами відділу в рамках реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 04.10.2017 №769 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу в наслідок збройного конфлікту на сході України» було підготовлено та  02.03.2018 року надіслано до Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (далі - МТОТ) пропозиції Бахмутської міської ради щодо заходів спрямованих на придбання 3 комплектів обладнання і програмного забезпечення для оформлення та видачі паспорта громадянина України у формі ID - картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм для Центру надання адміністративних послуг. На кінець звітного періоду результатів конкурсного відбору пропозицій МТОТ не опубліковано.

З метою розширення спектру послуг, які надаються громадянам та суб’єктам господарювання Донецької області, протягом березня 2018 року Бахмутською міською радою укладено Угоду про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг з Головним управлінням Держпродспоживслужби у Донецькій області та Додаткову угоду з Головним територіальним управлінням юстиції у Донецькій області щодо надання додатково 30 видів послуг.

З метою виявлення суспільної думки щодо ефективності роботи Центру та вивчення очікувань і задоволеності якістю наданих адміністративних послуг запроваджене проведення соціологічного опитування шляхом анонімного анкетування. Побажання та зауваження також можливо залишити за допомогою «скриньки для звернень громадян», яка розташована в приміщені Центру, або шляхом електронного звернення через офіційний сайт Бахмутської міської ради та на електронну скриньку Центру.

Для поліпшення умов та стандартів надання адміністративних послуг, як мешканцям міста так і жителям майбутньої об’єднаної територіальної громади,  протягом 2018 року продовжується реалізація пріоритетного інфраструктурного проекту «Створення відкритого офісу з надання адміністративних послуг (ЦНАП) у місті Бахмут» (Будівництво адміністративної будівлі за адресою вул. Привокзальна, б.3 у м.Бахмуті Донецької області).

Проектом передбачається будівництво в центральній частині міста нової сучасної 3-поверхової будівлі, загальною площею - 2443,8 кв.м., з організацією до 90 робочих місць, та передбачається одночасне перебування в приміщенні Центру до 180 відвідувачів.

Розпорядженням голови Донецької обласної військово – цивільної адміністрації від 19.09.2016 №818, замовником робіт по проекту визначено – Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації.

Департаментом капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації  20.06.2017 укладено договір підряду з ТОВ «Спецтехресурс», термін дії договору до 31.12.2018року.

Проект будівництва нової адміністративної будівлі фінансується за рахунок залишків коштів місцевих бюджетів населених пунктів Донецької області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та у співфінансуванні  з місцевого бюджету.

На теперішній час фірмою забудовником проведено всі підготовчі та земельні роботи, вирито котлован, здійснено закладку фундаменту та завершуються роботи по бетонуванню  плити перекриття цокольного поверху будівлі.

Фінансування робіт за проектом протягом 1кварталу 2018 року не здійснювалось.

Начальник відділу
надання адміністративних послуг
Бахмутської міської ради–адміністратор                                                   Н.А. Чистякова


Пошук

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально