Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 100 гостей.

Урядовий портал

Щоб досягти мети, потрібно, насамперед, йти…

Переглядів: 6593

     Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той не відстає, а хто не хоче відставати, мусить рухатись вперед, і не зупинятись, досягнувши вершин, а підійматися вище».

     Як же піднятись до вершин майстерності? Освітяни міста вважають, що удосконалення професійної компетентності педагога можливе лише через вивчення перспективного педагогічного досвіду. Саме таку тему міського семінару заступників директорів з навчально-виховної роботи було обрано відділом освіти та міським методичним кабінетом. Захід було проведено  27 квітня 2011 року  в Артемівській ЗОШ І – ІІІ ст.  № 24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів.

    Педагогічний колектив школи творчий, високопрофесійний, завзятий, наполегливий. Тому і форма семінару, й заходи були спрямовані на зростання педагогічної майстерності вчителів та педагогів-управлінців міста. Почалась робота із тренінгової психологічної вправи, яка налаштувала учасників семінару на позитив, доброзичливість і творчість у подальшій роботі.

    Програма семінару була насиченою: майстер-клас і відкриті уроки показали вчителі вищої категорії Герасименко М.Є., Холод Н.О., Логінова С.В., Телішевська Л.В., Нікітіна А.П.; презентували досвід роботи школи заступник директора з НВР Кареліна Г.О. та голова методичної ради школи  Леонова Л.О.; методичну естафету з питання «Компетентнісно орієнтований підхід на уроках іноземної мови» передали досвідчені вчителі англійської мови Миронова Н.М. і Пономаренко Г.Д. молодим педагогам шкіл міста.

    Разом з учителями й учнями учасники семінару грались у слова, складали вірші й роздум про красу люблячого серця;  побували на виставці «Лісової пісні» Лесі Українки; виконали практичну роботу, досліджуючи склад води; вклонились жертвам голодомору, звернувшись до однієї з найтрагічніших сторінок історії нашої Батьківщини.

    Схвальні відгуки висловили учасники семінару після відвіданих заходів: цікаві творчі знахідки досвідчених педагогів школи є безцінним педагогічним надбанням колективу і практичною можливістю його творчого наслідування.

    Не менш корисною була  й практична частина зібрання. Заступники директорів працювали над створенням програми особистісного зростання вчителя, презентували власні думки щодо реалізації педагога у певній сфері.

    Викладачам необхідно  постійно самовдосконалюватися, учитись один у одного. І кращим чинником для цього став взаємообмін  професійним досвідом.

    Педагоги ЗОШ І – ІІІ ст. № 24 продемонстрували якості, якими повинен володіти сучасний учитель; шляхи розвитку його професійної компетентності; надали модель творчого зростання педагога; довели, що робота в режимі постійних пошуків та новизни освітніх технологій дає можливість і учневі, і вчителеві самовдосконалюватись і досягати вершин.

    Адже наші учні сьогодні чекають лише творчого, висококваліфікованого, досвідченого вчителя!

Удосконалення професійної компетентності педагога можливе лише через вивчення перспективного педагогічного досвідуУдосконалення професійної компетентності педагога можливе лише через вивчення перспективного педагогічного досвідуУдосконалення професійної компетентності педагога можливе лише через вивчення перспективного педагогічного досвідуУдосконалення професійної компетентності педагога можливе лише через вивчення перспективного педагогічного досвідуУдосконалення професійної компетентності педагога можливе лише через вивчення перспективного педагогічного досвідуУдосконалення професійної компетентності педагога можливе лише через вивчення перспективного педагогічного досвідуУдосконалення професійної компетентності педагога можливе лише через вивчення перспективного педагогічного досвідуУдосконалення професійної компетентності педагога можливе лише через вивчення перспективного педагогічного досвіду