Головне меню

Бахмутський вісник - Проекти розвитку

ОСББ

Ресурсний центр підтримки ОСББ міста Бахмут

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Статистика сайту

Зараз на сайті 0 користувачів та 12 гостей.

Рекомендуємо

Офійний сайт Соледарської міської ради

Які дії платника, якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної»?

Переглядів: 83
19.03.2019 - 10:55

З метою з’ясування усіх обставин пропонуємо:

  • через «Електронний кабінет» шляхом перегляду в режимі реального часу переглянути дані ЄРПН щодо складених платником чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування;
  • звернутись до Центру обслуговування платників податків за своїм місцезнаходженням чи до «гарячої лінії» за телефоном 0-800-501-007 (напрямок 0) з детальним описом ситуації;
  • якщо після надсилання податкової накладної чи розрахунку коригування через дві години не надійшла квитанція, в «Електронному кабінеті» відсутні дані про реєстрацію та інспектор за телефоном підтвердив відсутність надходження документа, то потрібно надіслати документ повторно на реєстрацію.

 


Пошук

Анонс

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально