Головне меню

Бахмутський вісник - Проекти розвитку

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Статистика сайту

Зараз на сайті 0 користувачів та 56 гостей.

Рекомендуємо

Донецька обласна рада

ІНФОРМАЦІЯ про роботу зі зверненнями громадян в Управлінні праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради за 1 півріччя 2020 року

Переглядів: 259
04.08.2020 - 16:20

За 1-е півріччя 2020 року в Управлінні праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради (далі –Управління) у  зрівнянні з минулим періодом (2019 роком) було розглянуто – 569 (2019 р. – 932 звернення громадян або – 61,2%), з них  безпосередньо надійшли до управління – 309 (2019 р. – 493 або 62,6%), у тому числі 92 (2019 р. – 86 або 106,9%) звернень громадян в усній формі та 217 (2019 р. – 407 або 50,8 %) письмових звернень; через органи влади вищого рівня всього надійшло – 260 (2019 р. – 439 або 63,6 %), у тому числі від Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації та через «Гарячу урядову лінію» - 215 (в 2019 році – 381 або 56,4 %), від виконкому Бахмутської міської ради – 45 (2019 рік – 58 або 77,6 %), інших організацій  - 0.  

По зрівнянні з 2019 роком загальна кількість звернень зменшилась на 363 заяви (з 932 до 569 тобто на 39%), у тому числі за рахунок зменшення  звернень громадян на «Урядову гарячу лінію» та ДСЗН на 179 –  з 439 до 260 або на 40%. Також, значно зменшилось кількість письмових звернень  безпосередньо до Управління з 433 до 309 (або на 37,4%).

Основними  питаннями у зверненнях громадян, що надійшли до Управління в 1-му півріччі 2020 році були:

- призначення житлових субсидій                                                                – 202; 

- перерахунок виплати усіх видів державних допомог                                  – 111;

- відшкодування сум за надання пільг                                                          - 44;

- питання, які надійшли від ВПО                                                                   - 43; 

- забезпечення санаторно-курортними путівками                                          – 28;

- надання матеріальної допомоги                                                                  –  19,

- перевірка правильності призначення (перерахунку) та виплати пенсії         – 4,

- ремонт житлових приміщень пільгової категорії громадян                            – 4;

- несвоєчасності виплати  та погашення заборгованості із заробітної плати    – 3;

- інші                                                                                                            - 111.

Значний зріст звернень громадян стосовно питань з призначення та автоматичного перерахунку житлових субсидій відбувся за рахунок внесених змін до умов та порядку  надання населенню щомісячних субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Значна кількість звернень надійшла у зв’язку з проведенням перерахунку державних допомог, а також з незгодою розміру призначених допомог внаслідок підвищення доходів та мінімальної  заробітної плати. Отримувачі звертаються до «Урядової гарячої лінії» щодо перерахунку розміру виплат та надання роз’яснення нарахування державних допомог і соціальних виплат.

Також    протягом  1 півріччя 2020   року    до   «Урядової   гарячої  лінії» зверталися внутрішньо переміщені  особи    з   питань   припинення   виплати пенсії,   виплати   щомісячної    адресної    грошової    допомоги для  покриття  витрат   на    проживання,  скасування    довідок.

На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» робота із зверненнями громадян в Управлінні  протягом 1-го півріччя 2020 р. спрямовувалась на забезпечення конституційних прав громадян, налагодження системної роботи із зверненнями громадян та організації їх особистого прийому. 

В Управлінні забезпечено проведення особистого прийому керівництвом не рідше чотирьох разів на місяць, в тому числі двох особистих виїзних прийомів громадян з дотриманням графіків прийому. У 1 півріччі 2020 року відбулось 46 прийоми начальника та 52 прийоми заступниками начальника, здійснено виїзних прийомів начальника та заступників начальника за місцем проживання – 12, на яких звернулися 41 громадянин з питань, які відносяться до компетенції Управління.

З метою  зменшення звернень громадян на «Урядову гарячу лінію» проведена наступна робота:

- в Управлінні працюють два мобільних телефони зворотнього зв’язку «Гаряча лінія» - 099-71-39-80, 099-71-342-50, по яким надаються консультації та відповіді  про призначенні субсидії, державних допомог та інше;

- щоденно через мобільний зв'язок оповіщається понад 40 отримувачів усіх видів державних допомог, приймаються до 40 дзвінків з питань результатів призначення допомоги або житлової субсидії;

Реєстрація звернень здійснюється з урахуванням Класифікатору звернень громадян, затвердженого наказом  начальника    управління від 27.02.2009 року № 23-о.

Терміни розгляду листів, заяв та скарг  не порушувались.

ДАНІ моніторингу надходження звернень громадян за  1 півріччя 2020 року управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради

Дані про розгляд порушених у зверненнях громадян основних питань, що надійшли за 1 півріччя 2020 рокудо  управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради

Д А Н І про хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 в  управлінні праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради станом на 01.07.2020


Пошук

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально