Головне меню

Бахмутський вісник - Проекти розвитку

ОСББ

Ресурсний центр підтримки ОСББ міста Бахмут

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Статистика сайту

Зараз на сайті 0 користувачів та 80 гостей.

Рекомендуємо

Донецька обласна рада

Інформація про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконавчих органах Артемівської міської ради у 2010 році

Переглядів: 2459

У лютому 2011 відбулося засідання виконкому Артемівської міської ради, на якому розглядалося питання «Про підсумки роботи по  розгляду звернень громадян у виконавчих органах Артемівської міської ради у 2010 році».

З метою забезпечення  реалізації та гарантій  закріплених Конституцією України прав громадян на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, керуючись Законом України від 02.10.96  № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із внесеними до нього змінами та Указом Президента України від 07.08.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», загальним відділом міськради проаналізовані  підсумки роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до виконкому міськради протягом 2010 року.

У 2010 році до виконкому Артемівської міської ради надійшло 1123 звернення громадян, в яких піднято 1168 питань.

Згідно вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 виконкомом міськради проводиться значна робота щодо здійснення громадянами  конституційних прав на звернення.

Розпорядженням міського голови «Про виконання у 2010 році делегованих повноважень  щодо здійснення контролю та забезпечення розгляду звернень громадян згідно вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи  щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» були затверджені графіки прийому громадян керівництвом виконкому міської ради.

Основними формами роботи зі зверненнями громадян  мали місце проведення  особистих,  виїзних прийомів громадян  та «Прямих ліній» з населенням міста керівництвом виконкому міської ради. Основними питаннями, з якими громадяни зверталися  до керівництва виконкому міської ради, були питання житлово-комунального господарства та соціального захисту населення, покрашення житлових умов, транспорту та зв’язку.

Питання роботи зі зверненнями громадян протягом року розглядалися  на засіданнях виконкому міської ради.

З метою забезпечення ефективної роботи зі зверненнями громадян, зменшення їх кількості, підвищення відповідальності посадових осіб за розв’язання  дозволу існуючих системних проблем, які піднімають громадяни у своїх зверненнях виконкомом Артемівської міської ради і надалі  буде продовжена робота з посилення контролю по розгляду звернень громадян,  а також забезпечення вимог Указу Президента України щодо розгляду звернень громадян.


Пошук

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально