Головне меню

Бахмутський Вісник 2016

ОСББ

Ресурсний центр підтримки ОСББ міста Бахмут

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Статистика сайту

Зараз на сайті 0 користувачів та 49 гостей.

Рекомендуємо

Офійний сайт Соледарської міської ради

Рішення Артемівської міської ради від 27.11.2013 № 6/45 - 850

Переглядів: 722
сессия : 

Про утворення Центру надання адміністративних послуг Артемівської міської ради

З метою забезпечення на території Артемівської міської ради організації та належної доступності адміністративних послуг, поліпшення їх якості, на виконання Закону України від 06.09.2012 № 5203-VІ «Про адміністративні послуги» із внесеними до нього змінами, відповідно до Закону України від 11.09.2003 №1160 – ІV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» із внесеними до нього змінами, Указу Президента України від 12.06.2013 №327/2013 «Про невідкладні заходи щодо прискорення здійснення економічних реформ»,   керуючись ст. 26 Закону України від 21.05.97 №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, Законом України від 06.09.2005 №2806-ІV «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» із внесеними до нього змінами, постановою Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», Артемівська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Утворити Центр надання адміністративних послуг Артемівської міської ради (далі - Центр), як постійно діючий робочий орган Артемівської міської ради за адресою вул. Артема, буд.44,  м. Артемівськ, Донецька область, Україна, 84500, який розпочне роботу з суб’єктами звернень 25.12.2013.
2. Визначити, що Центр надання адміністративних послуг Артемівської міської ради у своїй роботі керується Примірним положенням про центр надання адміністративних послуг, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118, та Примірним регламентом центру надання адміністративних послуг, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588.
3. Відділу надання адміністративних послуг Артемівської міської ради (Румянцева) протягом шести місяців, з дня набрання чинності даним рішенням, розробити нормативно-правові акти, які регламентують діяльність Центру, у відповідності з вимогами законів України «Про адміністративні послуги» та «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
4. Організаційне виконання рішення покласти на відділ надання адміністративних послуг Артемівської міської ради (Румянцева), першого заступника міського голови Савченко Т.М

5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії Артемівської міської ради: з питань економічної і інвестиційної політики, бюджету і фінансів (Нікітенко), з питань депутатської діяльності, законності і правопорядку (Захаренко),  секретаря Артемівської міської ради Кіщенко

 

 

Міський голова                                                                                     О. О. РЕВА

ДолученняРозмір
Файл Рішення Артемівської міської ради від 27.11.2013 № 6/45 - 850 8.86 KB

Пошук

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально