Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 134 гостя.

Офійний сайт Соледарської міської ради

Рішення виконавчого комітету Бахмутської міської ради від 12.02.2020 №30

Переглядів: 270

Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у 2019 році

Розглянувши довідку від 09.01.2020 № 01-0079-06 загального відділу Бахмутської міської ради  про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у 2019 році, згідно з планом роботи виконавчих органів Бахмутської міської ради на І квартал 2020 року, затвердженим рішенням виконкому Бахмутської  міської ради від 11.12.2019 № 296, керуючись Законом України від 02.10.96 №393/96-ВР «Про звернення громадян», із внесеним до нього змінами, статтями 38, 52, 59 Закону України від 21.05.97 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», із внесеним до нього змінами, виконком Бахмутської міської ради

В И Р І Ш И В : 

  1. Довідку  загального відділу Бахмутської міської ради  «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у 2019 році» прийняти до відома.
  2. Керівникам структурних підрозділів Бахмутської міської ради, житлово-комунальних підприємств територіальної громади, в.о. старост на території сіл та селищ Бахмутської міської об’єднаної територіальної громади:
    1. Проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян у 2019 році, вжити дієвих заходів по  забезпеченню конституційних прав громадян на звернення.
    2. Встановлюти реальні терміни виконання порушених у зверненнях питань з урахуванням наявних джерел фінансування та включення заходів до програми соціального і економічного розвитку  та інших місцевих програм.
    3. Посилити персональний контроль за розглядом звернень громадян та відповідальність підлеглих працівників з метою недопущення безпідставних багаторазових переносів термінів виконання звернень громадян.
    4. Про результати проведеної роботи проінформувати загальний відділ Бахмутської міської ради в термін до 01.04.2020.
  3. Начальнику загального відділу Бахмутської міської ради Іонцевій О.М.:
    1. Продовжити проведення перевірок стану організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах Бахмутської міської ради, організаціях, закладах, підприємствах Бахмутської міської об’єднаної територіальної громади та надання їм практичної і методичної допомоги.
    2. Провести семінар з питань організації та практичного застосування законодавства по роботі зі зверненнями громадян з в.о. старост на території сіл та селищ Бахмутської міської об’єднаної територіальної громади, керівниками структурних підрозділів Бахмутської міської ради, житлово-комунальних підприємств Бахмутської міської об’єднаної територіальної громади та спеціалістами, відповідальними за роботу зі зверненнями громадян в термін до 01.04.2020.
    3. Оприлюднити інформацію «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у 2019 році» у засобах масової інформації та розмістити на офіційному веб-сайті Бахмутської міської ради.
  4. Організаційне виконання рішення покласти на загальний відділ Бахмутської міської ради (Іонцева).
  5. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Бахмутської міської ради.

Міський голова                                                 О.О.РЕВА

ДолученняРозмір
Файл Рішення виконавчого комітету Бахмутської міської ради від 12.02.2020 №30
Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у 2019 році
10.78 KB