Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 92 гостя.

Офійний сайт Соледарської міської ради

На курсах педагоги-дошкільники вивчають інновації

Переглядів: 2184
15.01.2016 - 14:46

Реформування системи освіти вимагає зміни ставлення до навчання його суб'єктів: дітей, педагогів, батьків. Тому останнім часом характерною ознакою освіти є інноваційність - здатність до оновлення, відкритість новому.

Сьогоднішньому педагогу неможливо вчити і виховувати дітей, не змінившись, не оновивши свої знання, не відшукавши нових підходів. Ефективність цього процесу прямо залежить від рівня впровадження інноваційних технологій в освітній процес. Тому, з метою вирішення цих завдань в січні місяці на базі міста проходять проблемні курси перепідготовки для вихователів дошкільних навчальних закладів з теми «Інноваційні підходи до реалізації сучасної дошкільної освіти».

У рамках курсів 12 січня в дитсадку №55 «Ведмежатко» відбулось практичне заняття для слухачів, яке проходило у формі тренінгу та було спрямоване на формування мотивації вихователів щодо використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі ДНЗ в умовах переходу на нові освітні стандарти. Проведені тренерами-коучами (вихователем-методистом дитсадка №55 Інною Поспєловою, практичним психологом дитсадка №55 Веронікою Гетьманською) інтерактивні форми взаємодії з педагогами активізували знання про класифікацію інноваційних технологій, особливості їх використання у дошкільному закладі.

Учасники мали можливість переглянути та оцінити відкриті заняття з використанням інноваційних технологій: лего-консруювання (вихователь Віра Лесковець) та флорбол (інструктор з фізкультури Олег Чмирьов). Під час екскурсії по ДНЗ, завідувач та вихователь-методист, звернули увагу учасників на інноваційні компоненти предметно-розвивального середовища дошкільного закладу.

Підведення підсумків тренінгу допомогло педагогам усвідомити значущість придбаних знань та навичок, проаналізувати власні досягнення та проблеми, зробити висновок, що інноваційні технології необхідні на сучасному етапі розвитку освіти, а інноваційність як принцип педагогіки забезпечує умови розвитку особистості, здійснення її права на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку.

У рамках курсів 12 січня відбулось практичне заняття для слухачів, яке проходило у формі тренінгу та було спрямоване на формування мотивації вихователів щодо використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі ДНЗ У рамках курсів 12 січня відбулось практичне заняття для слухачів, яке проходило у формі тренінгу та було спрямоване на формування мотивації вихователів щодо використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі ДНЗ У рамках курсів 12 січня відбулось практичне заняття для слухачів, яке проходило у формі тренінгу та було спрямоване на формування мотивації вихователів щодо використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі ДНЗ У рамках курсів 12 січня відбулось практичне заняття для слухачів, яке проходило у формі тренінгу та було спрямоване на формування мотивації вихователів щодо використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі ДНЗ

Останні статті на сайті