Управління муніципального розвитку Бахмутської міської ради продовжує конкурс на заміщення вакантних посад
- Заступника начальника Управління муніципального розвитку Бахмутської міської ради
Вимоги до кандидатів:
громадянство України; мати вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста (для кандидатів, які здобули вищу освіту до набрання чинності Законом України "Про вищу освіту" від 1 липня 2014 р. N 1556-VII) ( 1556-18 ) або не нижче другого рівня вищої освіти за відповідним освітнім ступенем магістра (для кандидатів, які здобули вищу освіту після набрання чинності зазначеним Законом), досвід роботи за фахом у державній службі на керівних посадах чи на керівних посадах в інших сферах управління - не менш 5-ти років; знання державної мови, вміння працювати на комп'ютері на рівні користувача.
- Начальника відділу архітектури і містобудування Управління муніципального розвитку Бахмутської міської ради – головного архітектора міста
Вимоги до кандидатів:
громадянство України; вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста (для кандидатів, які здобули вищу освіту до набрання чинності Законом України "Про вищу освіту" від 1 липня 2014 р. N 1556-VII) ( 1556-18 ) або не нижче другого рівня вищої освіти за відповідним освітнім ступенем магістра (для кандидатів, які здобули вищу освіту після набрання чинності зазначеним Законом), досвід роботи за фахом у державній службі на керівних посадах чи на керівних посадах в інших сферах управління - не менш 5-ти років, стаж роботи за фахом не менш як три роки; володіння державною мовою, вміння працювати на комп’ютері на рівні користувача.
- Спеціаліста 2 категорії відділу з управління комунальною власністю Управління муніципального розвитку Бахмутської міської ради
Вимоги до кандидатів:
громадянство України; вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста (для кандидатів, які здобули вищу освіту до набрання чинності Закону України "Про вищу освіту" від 1 липня 2014 р. N 1556-VII) (1556-18) або не нижче другого рівня вищої освіти за відповідним освітнім ступенем магістра (для кандидатів, які здобули вищу освіту після набрання чинності зазначеним Законом), стаж роботи за фахом не менше 3-х років; досвід роботи з нормативно-правовими актами, які регламентують питання реформування, оренди, приватизації, відчуження, концесії майна комунальної власності; володіння державною мовою, вміння працювати на комп’ютері на рівні користувача.
Останні статті на сайті
- Вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства
- До уваги платників податків! Щодо адміністративної послуги з надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи
- Декларування 2024: за несвоєчасне подання податкової декларації про майновий стан і доходи фізичною особою передбачена відповідальність
- Внесено зміни до форми Звіту в розрізі країн міжнародної групи компаній
- До яких Центрів обслуговування платників можуть звернутися мешканці Донеччини?
- Рієлтори зобов'язані повідомляти контролюючий орган про укладені за їх посередництвом договори про оренду нерухомості
- Чи є фіскальний чек ПРРО розрахунковим документом?
- Декларування 2024: кампанія декларування доходів громадян про майновий стан і доходи добігає кінця
- Психосоціальна підтримка на робочому місці
- Чи застосовується штраф та пеня при самостійному виправленні помилок в декларації з податку на прибуток у 2024 році?