Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 98 гостей.

 Краеведческий музей г. Артемовск

Логопедичний супровід в умовах інклюзивного простору

Переглядів: 3972
21.12.2017 - 11:50

Учителі, практичні психологи, логопеди закладів освіти дедалі частіше працюють з учнями, у яких поряд з із мовленнєвими порушеннями наявні інші вади розвитку. Такі діти відвідують школу і засвоюють спеціальну навчальну індивідуальну програму, скориговану для кожного учня.

Питання логопедичного супроводу дітей з вадами розвитку в умовах нової інклюзивної школи обговорювалися на семінарі-практикумі для вчителів міста, який пройшов на базі Бахмутської школи №5 у форматі «Логопедичний евент».
Завідувач ЦППСР Вікторії Головко ознайомила вчителів індивідуального навчання, керівників методичних об’єднань початкової ланки, заступників директорів з методами і формами корекційного навчання, які передбачають кооперативну роботу дітей з особливими потребами у малих групах та презентувала використання елементів фототерапії в роботі з учнями.
Вчитель-логопед логопункту №3 Ольга Гребенюк презентувала інформаційний дайджест щодо специфіки роботи логопеда в умовах інклюзивного навчання, що довело актуальність обраної теми.
Майстер-клас вчителя-логопеда логопункту №4 Лариси Гайтини та перегляд відео «Використання логопедичного масажу в роботі з дітьми з особливими потребами» стимулював фахівців усвідомити важливість використання вправ для зняття напруги м'язів обличчя, шляхом масажу і самомасажу.
Опрацювання спеціальних вправ з розвитку сили кистей рук, елементів біоенергопластики та Су-джок техніки вчителями-логопедами Олени Ялової та Лідії Ребенкової відбулося у форматі майстер-класів, що дало змогу кожному із присутніх відчути позитивний вплив тілесно-орієнтованих технік на організм дитини.
Проведений семінар не залишив учасників байдужими: вони активно обговорювали запропоновану тему, з захопленням працювали у мікрогрупах, презентували наробки творчих груп. Організована зустріч дала змогу збагатити досвід педагогів-практиків та визначити ефективні форми взаємодії між логопедами та вчителями закладів освіти.

Логопедичний супровід  в умовах інклюзивного просторуЛогопедичний супровід  в умовах інклюзивного простору