Головне меню

Бахмутський вісник - Проекти розвитку

ОСББ

Ресурсний центр підтримки ОСББ міста Бахмут

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Оновлення

Статистика сайту

Зараз на сайті 1 користувач та 43 гостя.

Рекомендуємо

Сайт Артемівської міської централізованної бібліотечної системи

Щоб запалити вогонь в очах дитини, самому потрібно горіти!

Переглядів: 849
17.12.2018 - 09:35
Щоб запалити вогонь в очах дитини, самому потрібно горіти!

Професійна діяльність є частиною життя кожної людини. А успіх у роботі є складовою щастя. Якщо говорити про педагогів, то тут доречними будуть вислови: «Щоб запалити вогонь в очах дитини, самому потрібно горіти», «Хороші вчителі створюють хороших учнів». Такими настановами розпочалося засідання педагогічної ради в Бахмутському НВК№11.

Учителі стали активними учасниками педради-тренінгу  з теми «Розвиток професійної компетентності  педагога як умова формування ключових компетентностей учнів Нової української школи».

Використовуючи нестандартну вправу «Моя думка», присутні виділили чотири основних типи самореалізації педагогів (Організатор, Предметник, Комунікатор, Інтелігент).

За допомогою дискусійної каруселі педагоги обговорили та сформулювали свою точку зору з питання «Учитель: хто він?». Потім обговорили висловлювання Ш.О. Амонашвілі, у якій педагог-новатор висловив свою думку щодо неможливості порівняння професії вчителя з іншими професіями, зазначивши, що «вчитель не архітектор, інженер і будівельник дитячої душі, бо ця душа не являє собою набору будівельних матеріалів. Вона насправді є живою душею, пристрастю, життєдайною і творчою силою. Її потрібно не будувати, а збагачувати, розвивати, наповнювати ідеалами, переконаннями, прищеплювати їй любов до людей, природи, життя».  

Наступним етапом роботи груп було розшифрування поняття «професійна компетентність». У ході вправи «Чарівний глечик»  присутні визначили, якими професійними компетентностями повинен володіти сучасний педагог, та надали їм характеристику. Активно працюючи над завданням, учителі дійшли висновку, що педагогічна компетентність є динамічним феноменом, систематичне опанування якого зумовлене змінами суспільства, стратегічних орієнтирів освіти, проблемами, що випливають із особистого досвіду і специфіки діяльності кожного педагога.

Особливо зацікавила педагогів вправа «Кроки успіху», протягом якої вони активно вистилали доріжку професійної майстерності.

Завершилося засідання вправою «Оплески» та обов’язковою рефлексією, під час якої педагоги висловили свої враження щодо проведення педради, продовжуючи речення (мені найбільше сподобалося…, мені запам’яталося…, повчальним для мене було…, новим для мене було…, недоречним було…, найбільш позитивним для мене було…).

Підбиваючи підсумки роботи, ведучі тренінгу заступники директора з навчально-виховної робот Олена Лавренко та Анна Жовта зазначили, що кожний, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами й може привести до успіху – справжній Майстер.

Щоб запалити вогонь в очах дитини, самому потрібно горіти!Щоб запалити вогонь в очах дитини, самому потрібно горіти!Щоб запалити вогонь в очах дитини, самому потрібно горіти!Щоб запалити вогонь в очах дитини, самому потрібно горіти!Щоб запалити вогонь в очах дитини, самому потрібно горіти!Щоб запалити вогонь в очах дитини, самому потрібно горіти!Щоб запалити вогонь в очах дитини, самому потрібно горіти!Щоб запалити вогонь в очах дитини, самому потрібно горіти!

Пошук

Анонс

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально