Головне меню

Бахмутський вісник - Проекти розвитку

ОСББ

Ресурсний центр підтримки ОСББ міста Бахмут

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Оновлення

Статистика сайту

Зараз на сайті 0 користувачів та 34 гостя.

Рекомендуємо

Офійний сайт Соледарської міської ради

Роз’яснення адміністрації КП «БАХМУТ-ВОДА» відключення багатоповерхівок по вул. Ціолковського, 6 та вул. Горького, 39

Переглядів: 545
14.05.2019 - 16:29
Роз’яснення адміністрації КП «БАХМУТ-ВОДА» відключення багатоповерхівок по вул. Ціолковського, 6 та вул. Горького, 39

Адміністрація комунального підприємства “БАХМУТ-ВОДА” надає роз’яснення щодо обмеження подачі питної води шляхом відключення від водопостачання будинків за адресою вул. Ціолковського, 6 та вул. Горького, 39.

Робота з відшкодування заборгованості населення з оплати житлово-комунальних послуг завжди була актуальною темою. Лояльне відношення законодавства до неплатежів населення сприяло росту кількості неплатників.

Звернення до суду для стягнення заборгованості за отримані комунальні послуги з власників приміщень та наймачів у тому числі і за послуги водопостачання та водовідведення не приносить дієвих результатів. Позитивне рішення суду – це ще не є кінцевим результатом, тому як державна виконавча служба у відповідність до вимог чинного законодавства може закінчити виконавче провадження із-за неможливості стягнення грошових коштів з боржників. Що фактично унеможливлює отримати кошти за надані послуги споживачам суб’єктом господарювання, який надає відповідні послуги.

Причини не платежів залежать від багатьох чинників. Умовно їх можливо розділити на наступні види : фінансові, соціальні, психологічні. Самим небажаним моментом роботи з неплатниками – фізичними особами є перехід неплатників від прострочення сплати  платежів за попередній місяць до систематичної несплати. Ця категорія неплатників є самою складною. Дисципліна платежів знаходиться у прямій залежності від загрози неминучого покарання (пені, арешту майна, обмеження у наданні житлово-комунальних послуг). Якщо у споживачів виникає питання сплачувати або не сплачувати у певний строк, то під загрозою такого покарання вони повинні вибирати варіант – платити.

Наявність заборгованості населення за послуги водопостачання та водовідведення  суттєво впливає на якість послуг, які надаються підприємством питного водопостачання. В наслідок масових не платежів значно збільшилась заборгованість підприємства за покупну питну воду перед Часовоярським РВУ КП “ Компанія “ Вода Донбасу”. Вісімдесят відсотків  від загального об’єму води, яка подається на місто Бахмут складає саме покупна вода, а заборгованість за неї на 01.05.2019 р. становить 32244,6 тис. грн.  З боку РВУ КП “ Компанія “ Вода Донбасу” на адресу підприємства надходять  попередження про обмеження подачі води на місто Бахмут, тому невиконання громадянами передбачених законом зобов’язань по сплаті житлово-комунальних послуг та з метою забезпечення життєдіяльності міста комунальне підприємство вимушено застосовувати жорсткі заходи впливу до неплатників, як передбачені чинним законодавством, так і традиційні.

Перед обмеженням постачання води на будинки адміністрація підприємства розмістила оголошення на під’їздах з інформацією про розмір заборгованості споживачів за послуги водопостачання та водовідведення та попередженням про заходи у разі не  погашення   боргів. Одночасно було запропоновано з питання погашення заборгованості звертатися до пунктів приймання населення підприємства.

На ці пропозиції пристали мешканці будинку № 1 по вул. Привокзальній та за квітень 2019 р. збільшили  проплату за послуги до 91 %, тому питання обмеження послуги на цей будинок було знято.

Будинок № 6 по вул. Ціолковського в м. Бахмут має 359 споживачів послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, 144 особових рахунки, з яких 46 з заборгованістю,  оплата  за послуги становить 31,94 %. Загальна заборгованість за спожиті послуги на 01.05.2019 року. становить  159531,84 гривень.

Будинок № 39 по вул. Горького в м. Бахмут має 291 споживачів послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, 170 особових рахунки, з яких 60 з заборгованістю,  оплата за послуги становить 35,29 %. Загальна заборгованість за спожиті послуги на 01.05.2019 року становить  184619,87 гривень.

На неодноразові комплексні заходи, щодо врегулювання питання сплати заборгованості (виїзні прийоми керівництва служби реалізації, обходи по квартирах, претензійно-позовна робота) мешканці будинків не реагують, тому прийнято рішення про обмеження надання послуг (відключення) багатоквартирних будинків, як одне із дієвих заходів по роботі з несумлінними користувачами послуг.

Таким чином, в умовах масового погіршення платіжної дисципліни споживачів у зв’язку з нестабільним фінансово-економічним станом в країні та на підприємстві, адміністрація підприємства вважає за необхідне продовжувати здійснення заходів впливу на неплатників, в іншому випадку, з метою забезпечення життєдіяльності  та подовження надання послуг з забезпечення питною водою споживачів територіальної громади, підприємство вимушено буде перейти на  подачу води  за графіком (по 2 години вранці та ввечері).

Адміністрація КП “БАХМУТ-ВОДА”

Останні статті на сайті


Пошук

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально