Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 270 гостей.

Школа мистецтв м.Артемівська

В Бахмуті підприємців навчали маркетингу в соціальних мережах

Переглядів: 1037
05.03.2020 - 14:55

4 березня в рамках Центру розвитку підприємництва Бахмутського міського центру зайнятості пройшов бізнес-тренінг на тему «SMM. Маркетинг у соціальних мережах». Тренінг організован за підтримки Проекту USAID «ЕКОНОМІЧНА ПІДТРИМКА СХІДНОЇ УКРАЇНИ». В заході взяли участь близько 30 підприємців м. Бахмут та Бахмутського району.

Відкрив захід заступник директора – начальник відділу з питань застосування праці іноземців та осіб без громадянства Донецького обласного центру зайнятості Олег Климович. Він розповів про ефективність співпраці Донецького обласного центру зайнятості та проекту USAID. Про додаткові фінансові стимули, які служба зайнятості пропонує  роботодавцям, що приймають на роботу зареєстрованих безробітних громадян на нові робочі місця та внутрішньо переміщених осіб на умовах строкових трудових договорів розповіла присутнім начальниця відділу організації рекрутингу та партнерства у сфері зайнятості Донецького обласного центру зайнятості Надія Жигайло. Директор Бахмутського міського центру зайнятості Ірина Лещенко ознайомила учасників заходу з інноваційними напрацюваннями служби зайнятості. Вона, зокрема, наочно продемонструвала можливість використання електронного кабінету роботодавця.

Тренінг провів консультант міжнародної компанії USАID Віталій Захарчук. Представник проекту розповів присутнім, що SMM - це спосіб просування продукту чи сервісу в соціальних мережах. Специфіка цього виду маркетингу полягає в тому, що успіх залежить від популярності у конкретних користувачів, від знання цільової аудиторії та вміння спілкуватися. Ще одна складність SMM маркетингу – те, що соцмережі постійно змінюють правила гри: алгоритми видачі постів у стрічці, рекомендацій користувачів, систему статистики, а також політику штрафних санкцій і бонусів.

Віталій Захарчук надав поради, як обрати мережу і створити свій імідж, як розширити охват та спілкуватися з цільовою аудиторією. Також він розповів, що один із способів залучити більше клієнтів в торгові мережі – зробити процес шопінгу більш захоплюючим завдяки інтерактивній гейміфікації – інтеграції ігрових елементів у неігровий контекст. 

Наприкінці заходу учасники обмінялись досвідом потреб та актуальних питань малого та середнього бізнесу Донецької області.

В Бахмуті підприємців навчали маркетингу в соціальних мережахВ Бахмуті підприємців навчали маркетингу в соціальних мережахВ Бахмуті підприємців навчали маркетингу в соціальних мережах