Спеціалістами Управління освіти наприкінці лютого 2020 року на базі дошкільного навчального закладу ясел-садка №52 «Райдуга проведено нараду-круглий стіл для директорів закладів дошкільної освіти з проблеми інтегрування дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір за участі завідувача Центру практичної психології та соціальної роботи, директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр м.Бахмута».
Ключовими під час засідання круглого столу були наступні питання:
- Чи вважаєте ви, що взаємодія ІРЦ з закладами дошкільної освіти є фактором забезпечення права дітей з ООП на здобуття дошкільної освіти?
- Які кроки, на ваш погляд, є ефективними під час організації інклюзивного простору в умовах закладу дошкільної освіти?
- У чому, на вашу думку, полягає командний підхід до забезпечення освітнього процесу в інклюзивних групах ЗДО?
Аспекти управлінської діяльності керівників закладів дошкільної освіти з питань організації інклюзивного навчання були розкриті під час виступу головного спеціаліста з питань дошкільної освіти Тетяни Коломак, яка зауважила, що актуальним для керівників на сьогоднішній день є забезпечення навчання працівників закладів дошкільної освіти з питань особливостей роботи з дітьми, які мають різні нозології, із залученням відповідних спеціалістів (медичного, педагогічного персоналу, спеціалістів інклюзивно-ресурсного центру тощо).
У ході обговорення запропонованих питань директор Інклюзивно-ресурсного центру Лариса Гайтина доповіла про надання якісних освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах новоствореної установи.
Про взаємодію педагогів та спеціалістів в корекційному та освітньому процесі з дітьми в групах компенсуючого типу йшлося під час виступу спеціаліста І категорії з питань дошкільної освіти Рязанцевої Вікторії та завідувача Центру практичної психології та соціальної роботи Головко Вікторії.
Учасники заходу взяли участь у дискусії з напрямків: «Нерозв’язані проблеми, що заважають успішному впровадженню інклюзивного навчання» та «Практики, які працюють» з упровадження інклюзивного навчання».
Керівники дошкільних закладів №27 «Зірочка» Кучеренко Валентина, №31 «Рябінушка» Шелудько Світлана, №52 Михайленко Майя обмінялися досвідом з питань вироблення системи психолого-педагогічного супроводу діяльності інклюзивних груп.
Наприкінці зустрічі учасниками наради-круглого столу були вироблені рекомендації щодо удосконалення роботи з окресленого напрямку, що стосуються вивчення нормативних та інструктивно-методичних документів з питань інклюзивного навчання, ознайомлення педагогічних працівників із сучасними технологіями навчання дітей з обмеженими можливостями здоров’я, організації творчих груп педагогів з проблем інклюзивного навчання, вивчення, узагальнення і впровадження перспективного досвіду організації роботи з дітьми з особливим освітніми потребами.
Останні статті на сайті
- Чи є фіскальний чек ПРРО розрахунковим документом?
- Декларування 2024: кампанія декларування доходів громадян про майновий стан і доходи добігає кінця
- Психосоціальна підтримка на робочому місці
- Чи застосовується штраф та пеня при самостійному виправленні помилок в декларації з податку на прибуток у 2024 році?
- Новації Закону № 3603: особливості заповнення декларації з акцизного податку
- Запобігання та протидія домашньому насильству
- Щомісячні страхові виплати та інші виплати на відшкодування шкоди
- Декларування 2024: у яких випадках громадянин звільняється від обов’язкового подання податкової декларації про майновий стан і доходи?
- До уваги платників податків! Новації Закону № 3603
- Непровокуйте пожежі - бережіть природу країни!