Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 159 гостей.

Урядовий портал

Затвердженні нові форми реєстраційних документів для отримання електронного цифрового підпису

Переглядів: 2272
15.07.2014 - 10:55

Наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.06.2014 N50 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі - АЦСК ІДД):

  • договір про надання послуг електронного цифрового підпису;
  • реєстраційна картка (для фізичної особи / фізичної особи - підприємця);
  • реєстраційна картка (для юридичної особи);
  • заяви на блокування посиленого сертифіката відкритого ключа;
  • заяви на поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа;
  • заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа.

Також для забезпечення можливості здійснення зв’язку з клієнтами АЦСК ІДД || Міндоходів  у реєстраційних документах необхідно вказувати контактний номер телефону та адресу електронної пошти.

Отже, з 16 червня поточного року для всіх клієнтів АЦСК ІДД || Міндоходів  використання зазначених форм є обов’язковим.

Останні статті на сайті