Бахмутський Вісник 2016

ОСББ


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Програма  «місцевих стимулів» для медичних  працівників на території  Артемівської  міської ради на 2012-2017 роки


Конкурс на посади керівників закладів культури

Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 1 гість.

Рекомендуємо

Презедент України

Нормативно-правові документи, що регулюють роботу зі зверненнями громадян
Просмотров: 1313
  1. Конституція України.
  2. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».
  3. Закон України «Про уповноваженого Верховної Ради України з прав людини».
  4. Закон України «Про звернення громадян».
  5. Указ Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
  6. Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348) (зі змінами).
  7. Методика оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади (постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630).
  8. Класифікатор звернень громадян (постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858) (зі змінами).
  9. Про затвердження Порядку опрацювання та  розгляду письмових звернень  громадян у Бахмутській  міській  раді та її виконавчих органах (розпорядження міського голови від 30.12.2016 № 354рр).
  10. Порядок розгляду електронних петицій, адресованих Бахмутській міській раді (рішення Бахмутської міської ради від 27.04.2016  №6/83-1464)
  11. Про затвердження Положення про організацію роботи «Телефону довіри» в громадській приймальні Бахмутської міської ради (розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 33рр)
  12. Порядок організації розгляду звернень, що надходять з комунальної установи «Донецький обласний контактний центр» (розпорядження міського голови від 20.02.2017 №27рр­­)

Про затвердження Порядку опрацювання

та  розгляду письмових звернень  громадян

у Бахмутській  міській  раді

та її виконавчих органах


Пошук

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально