Бахмутський Вісник 2016

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Програма  «місцевих стимулів» для медичних  працівників на території  Артемівської  міської ради на 2012-2017 роки


Конкурс на посади керівників закладів культури

Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 18 гостей.

Рекомендуємо

Офійний сайт Соледарської міської ради

Виконання фінансових планів за 12 місяців 2016 року керівниками комунальних підприємств, головним розпорядником яких є Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради
Просмотров: 325

За підсумками виконання фінансових планів за 12 місяців  2016 року керівниками комунальних підприємств, головним розпорядником яких є Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської  міської ради, досягнуті наступні результати.

КП «Бахмутелектротранс».

За підсумками роботи  КП «Бахмутелектротранс» за 12 місяців 2016 року підприємство отримало фінансовий результат від звичайної діяльності – чистий прибуток в розмірі 78,0 тис. грн. при запланованому прибутку – 20,5 тис. грн.

Загальна сума доходів склала  17227,0 тис. грн., що складає 106,7% до плану. У порівнянні до аналогічного періоду минулого року надходження збільшились на 3,5%.

Чистий дохід  від реалізації продукції (послуг) від основного виду діяльності складає 7325,0 тис. грн., що на 725,0 тис. грн. або на 11,0% більше планового показника. Чистий дохід від реалізації продукції – 7325,0 тис. грн., питома вага якого складає 42,5% до суми доходів.

Інші операційні доходи склали 9652,0 тис. грн., що більш планових призначень на 3,6%, у порівнянні з минулим роком такі надходження збільшились на 1,3%. З них отримано із бюджету:

  • фінансова підтримка - 1850,0 тис. грн.,
  • компенсація за пільговий проїзд окремої категорії громадян  в  сумі 6797,7 тис. грн.
  • інші на суму 250,0 тис. грн.

Загальна сума витрат складає 17149,0 тис. грн., що на 1019,5 тис. грн. або на 6,3% більше від плану.

Собівартість реалізованих  послуг склала 15145,0 тис. грн.,  що на 1195,0 тис. грн. більше від плану, що свідчить про збільшення витрат підприємства від основного виду діяльності у звітному періоді. Питома вага в загальній сумі витрат складає 88,3%.

Валовий збиток склав 7820,0 тис. грн., план  перевиконано на 6,4% за рахунок зростання витрат від основної діяльності підприємства. Адміністративні витрати склали 1716,0 тис. грн. Інші операційні витрати – 288,0 тис. грн.

За 2016 рік податку на прибуток підприємств комунальної власності нарахована сума 14,0 тис. грн., а перераховано до бюджету лише  1,7 тис. грн у лютому 2017 року за рахунок переплати на початок 2017 року. Частина чистого прибутку за 2016 рік нарахована у сумі 9,6 тис. грн. але не перерахована за рахунок переплати.

Перераховано ЄСВ 1888,1 тис. грн. (111,4% виконання запланованого показника), податків і зборів у місцевий бюджет – 1560,9 тис. грн. (при плані 1428,0 тис. грн.), в т. ч. по ПДФО 1507,3 тис. грн. або 108,4% виконання планового показника, податок на землю та екологічний податок – 53,6 тис. грн. або 141,1% виконання планового показника.

Середньомісячна заробітна плата 3428,3 грн. (на 13,8% більше, ніж за 2015 рік (3012 грн.). Середньо-облікова чисельність робітників складає 206 чол.

На показники фінансового плану по підприємству подіяло зростання  витрат підприємства за рахунок витрат на паливо та електроенергію.

Рекомендовано: 

  • оновлення рухомого складу підприємства,
  • збільшення кількості надання додаткових послуг.

 

КП «Бахмутський комбінат комунальних підприємств».

Підприємством за 12 місяців  2016 виконано робіт, надано послуг на суму 6468,0 тис. грн., що на 8,4% або 594,9 тис. грн. менше планових показників.

Доходи підприємства розподіляються на доходи від ритуальних послуг, дорожньо-мостового господарства, роботи громадського туалету, прибирання вулиць і площ, утримання мереж зовнішнього освітлення міста Бахмут, реалізації основних засобів. Враховуючи те, що дохід підприємства за 2015 рік склав 4840,0 тис. грн., запланувати доходи на 2016 рік на 45,9% більшу факту минулого року було недоцільно. Загальна сума доходів за звітний період склала 10620,0 тис. грн., що складає 150,4% до плану. Доходи від основного виду діяльності склали 6468,0 тис. грн., план виконано на 91,6 %. Інші доходи складають 4152,0 тис. грн.

Собівартість виконаних робіт і наданих послуг в 2016 році склала 5565,0 тис. грн., що на 405,5 тис. грн. або на 6,8% менше планового показника. За елементами операційних витрат найбільшу питому вагу (39,5%) займають витрати на оплату праці – 2198,0 тис. грн.

Фінансовий результат до оподаткування -  прибуток 163,0 тис. грн. при плані 45,0 тис. грн.

Загальна сума витрат склала 10468,0 тис. грн., планові призначення перевиконані на 49,2 % за рахунок збільшення інших операційних витрат: витрат на утримання об’єктів соціальної інфраструктури.

Інші операційні витрати склали 91,0 тис. грн., планові призначення перевиконані на 49,4%.

Адміністративні витрати склали 939,0 тис. грн., що на 10,3% менше від плану за рахунок економії витрат на адміністративну будівлю.

Витрати на збут склали 62,0 тис. грн., які на 51,1 тис. грн. або у 5,7 рази більше від плану.

Інші витрати склали 3953,0 тис. грн., які не передбачені планом (амортизація об’єктів благоустрою).

Підприємством сплачено податків та обов'язкових платежів у бюджет у сумі 1620,6 тис. грн., що на 31,9 тис. грн. або 1,9 % менше планового показника.

Перераховано ЄСВ 476,0 тис. грн., на 369,1 тис. грн. або на 43,7% менше плану в зв'язку зі зменшенням ставки нарахування.

Податку на доходи фізичних осіб перераховано в сумі 510,7 тис. грн., план перевиконано на 67,3% за рахунок підвищення заробітної плати. 

Середньооблікова чисельність працівників - 69 осіб, розмір середньої заробітної плати 3383,0 грн., що на 17,1% більше ніж за 2015 рік (2889,7 грн. Заборгованості по заробітній платі підприємство не має.

Основні показники фінансового плану підприємством не виконані:

  • дохід від реалізації послуг отримано нижче планового на 594,9 тис. грн. або 8,4%,
  • податків і обов'язкових платежів в бюджет перераховано на 1,9 % менше планового;
  • не виконані зобов'язання щодо перерахування ЄСВ на 43,7 %. Рекомендовано:
  • збільшення обсягів надаваних послуг з метою поліпшення фінансово-економічних показників розвитку підприємства;
  • обґрунтований підхід до планування показників.

 

КП «Бахмутська житлова управляюча компанія».    

За наслідками діяльності підприємства за 12 місяців 2016 року отримано чистий дохід від реалізації послуг у сумі 29721,0 тис. грн., що складає 117,2% від планових показників.

Основними доходами підприємства є орендна плата за нерухоме майно,  плата населення за утримання будинків (приміщень, споруд) та прибудинковій території, доход від приватних житлово-експлуатаційних організацій по обслуговуванню житлового фонду та доходи від надання платних послуг населенню, підприємствам і організаціям (інші).

За 12 місяців 2016 року підприємство отримало  чистий прибуток в сумі 487,8 тис. грн., а до оподаткування – прибуток 611,0 тис. грн., при плані 258,2 тис. грн.

Витрати підприємства склали 29233,0 тис. грн., що на 4056,2 тис. грн. або 16,1% вище плану в основному за рахунок зростання витрат на паливо та електроенергію (на 65,3%).

Собівартість реалізованих послуг склала 3688,0 тис. грн., що на 19,3% більш планових показників, адміністративні витрати в порівнянні з 2015 роком збільшились на 180,0 тис. грн. або на 6,4%.

Сума податків і обов'язкових платежів, спрямованих підприємством до бюджету склала 2745,3 тис. грн. (на 379,4 тис. грн. або 16,0% більше планових), ЄСВ – 793,7 тис. грн. (118,1% виконання плану). ПДФО перераховано 616,7 тис. грн., що на 91,9 тис. грн. або на 17,5% вище плану. Фактичні надходження до міського бюджету податку на доходи фізичних осіб складають  617,0 тис. грн., план перевиконано на 17,6%, у зв’язку із законодавчим підвищенням ставки податку.

Податкового боргу по ПДФО станом на 01.01.2017 не існує.

Сума дебіторської заборгованості за надані послуги становить 4596,0 тис. грн.

Поточні зобов'язання підприємства – 3469,0 тис. грн., в т. ч. поточна кредиторська заборгованість за товари, послуги – 303,0 тис. грн., за розрахунками з бюджетом – 261,0 тис. грн., за розрахунками страхування – 19,0 тис. грн., з оплати праці – 114,0 тис. грн., за одержаними авансами – 151,0 тис. грн., інші зобов'язання – 655,0 тис. грн., податку на прибуток – 45,0 тис. грн., доходи майбутніх періодів – 1966,0 тис. грн.

Розмір середньої заробітної плати 4137,3 грн., що на 737,3 грн. більше запланованої (на 21,3% більше, ніж за 2015 рік (3412,2 грн.). Середньооблікова чисельність працівників 68 осіб (при плані – 75 осіб). Заборгованість із заробітної плати на підприємстві відсутня.

Показники фінансового плану підприємством не виконані:

  • Збільшено видатки підприємства на 16,1%.

Рекомендовано:

  • Вжити заходи щодо стягнення дебіторської та зниження кредиторської заборгованостей.
  • Прийняття заходів по зниженню витрат, стягнення дебіторської та зниження кредиторської заборгованостей.

    

КП «БАХМУТ-ВОДА».

За 12 місяців 2016 року КП «БАХМУТ-ВОДА» отримало збиток від виробничої діяльності в розмірі 17125,0 тис. грн., що в 11,5 разів перевищило плановий показник.

Загальна сума доходів за 2016 рік склала 57040,0 тис. грн., план перевиконано на 15,4% за рахунок збільшення доходів від основної діяльності на 27,1 % з причини збільшення тарифу з 01.01.2016 р.

Витрати за звітний період склали 74165 тис. грн., що на 24905,0 тис. грн. або на 50,6% більше плану. Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) склала 65948,0 тис. грн., що в 1,6 рази перевищує плановий показник. Зростання витрат підприємства відбулося за рахунок збільшення матеріальних витрат на 20587,0 тис. грн. (у 2,6 рази), витрат на електроенергію на 2260,9 тис. грн. (29,9%), оплату праці на 1294,0 тис. грн. (10,5%), амортизації на 1540,8 тис. грн. (34,1%), інших операційних витрат на 2813,0 тис. грн. (30,8%). Основна причина зростання витрат – збільшення кількості поривів на водопровідних мережах, для ліквідації складних аварій були придбані не передбачені матеріали.

Із-за збитковості нарахувань та перерахувань податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності та частини чистого прибутку не було.

Сума податків і обов'язкових платежів, перерахованих до бюджету, за звітний період склала 10981,5 тис. грн., що на 2536,7 тис. грн. або на 30,0% більше плану.

Перераховано ПДФО 2605,6 тис. грн., що на 281,6 тис. грн. або на 12,1% більше плану. Перераховано ЄСВ 3693,0 тис. грн., що на 375,0 тис. грн. або 11,3 % більше плану.

Поточні зобов'язання підприємства – 30613 тис. грн., в т. ч. поточна кредиторська заборгованість за послуги – 17663 тис. грн., довгострокові зобов'язання – 178 тис. грн., за розрахунками з бюджетом – 719 тис. грн., за розрахунками страхування – 167 тис. грн., з оплати праці – 543 тис. грн., за одержаними авансами – 2938 тис. грн., інші зобов'язання – 8405 тис. грн.

Середньооблікова чисельність працівників становить 281 чоловік. Розмір середньої заробітної плати 4046,3 грн., що на 12,1% більше планового показника (3611,1 грн.) і на 17,5% більше, ніж у 2015 році (3444,9 грн.)

Показники фінансового плану підприємством не виконані по ряду показників:

  • збільшені витрати підприємства в 2,6 рази;
  • допущений негативний фінансовий результат.

Рекомендовано: Так як,  на підприємстві отримано  збиток, спостерігається зростання витрат підприємства, керівнику підприємства пропонується провести детальний аналіз показників, які негативно вплинули на наслідки господарської діяльності у звітному періоді та розробити заходи щодо стабілізації фінансово-господарської діяльності підприємства та ліквідації збитків у наступному звітному періоді поточного року.

Розглянути  питання щодо: прийняття заходів по стягненню дебіторської та зниженню кредиторської заборгованостей, зниження витрат, внесення змін до інвестиційної програми, покращення фінансово-економічних показників, зниження витрат по підприємству та отримання прибутку.

Висновок:

КП «Бахмутська житлова керуюча  компанія» за звітний період поточного року отримала прибуток в сумі 611,0 тис. грн., але зросли видатки підприємства на 16,1%, дохід від реалізації послуг отримано більше від запланованого на 17,2%. Вважати роботу керівника  доброю.

КП «Бахмутський комбінат комунальних підприємств»  за звітний період отримало чистого прибутку у  сумі 134,0 тис. грн. Дохід від реалізації послуг отримано менше від запланованого на 594,9 тис. грн. або на 8,4%. Зросли загальні витрати по підприємству на 49,2%. Податків та обов’язкових платежів до бюджету перераховано на 31,9 тис. грн., або на 1,9% менше запланованого. Не виконані забов’язання по перерахуванням ЄСВ на 43,7%. Вважати роботу керівника задовільною.     

По КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС»  за звітний період поточного року отримала прибуток в сумі 78,0 тис. грн., але зросли витрати підприємства на 1019,5тис. грн., або на 6,3% від запланованого за рахунок зростання видатків на електроенергію та паливні матеріали. Окрім того, на протязі звітного періоду спостерігалась несвоєчасність виплати заробітної плати по підприємству, що обумовлювало створення заборгованості по зарплаті. Станом на 01.01.2017 року на підприємстві заборгованість по заробітній платі відсутня.

Крім того, рішенням Корпорації підприємств міського електротранспорту України «Укрелектротранс» та ЦК Профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України від 22.02.2017 року, за результатами роботи за ІV квартал 2016 року,  було визначено КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС» переможцем рейтингу серед підприємств, яке зайняло перше місце в третій групі міст.  Вважати роботу керівника доброю.  

По  КП «БАХМУТ ВОДА» зросли витрати підприємства на 50,6%,або на 24905,0 тис. грн.,  допущений негативний фінансовий результат – збиток у сумі 17125,0 тис. грн. Вважати роботу керівника незадовільною. Так як,  на підприємстві отримано  збиток, спостерігається зростання витрат підприємства, керівнику підприємства пропонується провести детальний аналіз показників, які негативно вплинули на наслідки господарської діяльності у звітному періоді та розробити заходи щодо стабілізації фінансово-господарської діяльності підприємства та ліквідації збитків у наступному звітному періоді поточного року.

На підставі вищевикладеного, для розгляду питання про преміювання керівників комунальних підприємств, підпорядкованих Управлінню  розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради, немає підстав.

Крім того, беручи до уваги рішення  Корпорації підприємств міського електротранспорту України «Укрелектротранс» та ЦК Профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України від 22.02.2017 року за результатами роботи за ІV квартал 2016 року, пропонуємо преміювати керівника КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС» за рахунок власних коштів підприємства.

Керівникам комунальних підприємств рекомендовано: посилити роботу щодо виконання фінансово-економічних показників, збільшити обсяги надаваних послуг з метою збільшення заробітної плати і поліпшення фінансово-економічних показників розвитку підприємства шляхом укладення прямих договорів, розглянути питання щодо вжиття заходів по стягненню дебіторської заборгованості та зниження витрат.


Пошук

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально