Бахмутський Вісник 2016

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Програма  «місцевих стимулів» для медичних  працівників на території  Артемівської  міської ради на 2012-2017 роки


Конкурс на посади керівників закладів культури

Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 15 гостей.

Рекомендуємо

Донецька обласна державна адміністрація

Інформація щодо роботи Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради за 1 квартал 2017 року
Просмотров: 175

Станом на 01.04.2017 року в Центрі надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 112 видів послуг у 16 сферах діяльності, у тому числі:

1

реєстрації органів самоорганізації населення

3

2,7%

2

торгівлі

1

0,9%

3

4

5

6

земельних ресурсів

22

19,6%

комунальної власності

2

1,8%

архітектури та містобудування 

7

6,2%

обліку та розподілу житла

12

10,7%

7

молодіжної політики та справах дітей

8

7,1%

8

розвитку міського господарства

2

1,8%

9

контролю за безпекою дорожнього руху (Державтоінспекція)

2

1,8%

10

пожежної безпеки (МНС)

1

0,9%

11

архітектурно-будівельного контролю (ДАБІ)

3

2,7%

12

ветеринарної медицини

4

3,6%

13

14

 

15

16

державного земельного кадастру

реєстрації/знаття з реєстрації місця проживання фізичних осіб

державної реєстрації бізнесу

державної реєстрації нерухомого майна

16

2

 

20

7

14,3%

1,8%

 

17,9%

6,2%

У звітному періоді за отриманням консультацій до Центру звернулось 5295 суб’єктів, що в 3,8 рази більше ніж за аналогічний період 2016 року. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної  «гарячої лінії». Так, за 1 квартал 2017 року до Центру звернулось - 763 особи.

Протягом звітного періоду адміністраторами Центру:

  • зареєстровано 4061 звернень, що в 4,4 рази більше ніж за аналогічний період 2016 року;
  • видано 3858 результатів послуг, що в 4,8 рази більше ніж за аналогічний період 2016 року.

Найбільша кількість звернень в абсолютному значені отримана у сфері реєстрації місця проживання – 1343 (33,1%). На другому місці по кількості прийнятих заяв – є послуги у сфері реєстрації бізнесу – 1297 (31,9%), третє місце – послуги Держгеокадастру – 627 (15,4%).

Суб’єктами надання адміністративних послуг відмовлено в наданні послуг за 140 зверненнями, безпосередньо заявниками було анульовано 28 звернень. Адміністраторами під час прийому заяв встановлено 38 порушень ст. 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме адміністративні правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 38 постанов – попереджень.

Додатково з початку року адміністраторами прийнято 1135 осіб, які забажали добровільно змінити місце реєстрації у паспорті громадянина України «з міста Артемівськ на місто Бахмут» та 368 осіб, які звернулись до відділу реєстрації Бахмутської міької ради за отриманням довідки форми №13 – щодо зареєстрованого місця проживання.

Для підвищення якості надання адміністративних послуг в Центрі функціонує система електронного керування чергою, що дозволяє систематизувати черговість звернень та оптимізувати час очікування заявників.

Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота.

З метою виявлення суспільної думки щодо ефективності роботи Центру та вивчення очікувань і задоволеності якістю наданих адміністративних послуг запроваджене проведення соціологічного опитування шляхом анонімного анкетування, а також за допомогою «скриньки для звернень громадян», яка розташована в приміщені Центру, та шляхом електронного звернення через офіційний сайт Бахмутської міської ради (www.artemrada.gov.ua) або на електронну скриньку Центру (artcnap@gmail.com).

В рамках програми ПРООН «Відновлення врядування та примирення на територіях України, що постраждали від кризи» Бахмутській міській раді було запропоновано надання технічної допомоги з облаштування нової адміністративної будівлі Центру. З боку Бахмутської міської ради надано пропозиції щодо необхідної кількості та видів обладнання (устаткування) меблів, комп’ютерної та орг.техніки для облаштування нової адміністративної будівлі Центру.

У лютому 2017 року Бахмутська міська рада стала учасником проекту USAID «Українська ініціатива зміцнення суспільної довіри» (UCBI), який діє у співпраці з Міжнародним бюро по боротьбі з наркотиками та захисту правопорядку (INL)  та Міжнародною організацією з розвитку права (IDLO).

В рамках участі в проекті міській раді було запропоновано надання технічної допомоги щодо оптимізації бізнес-процесів, розробки професійних політик і практик управління людськими ресурсами.

Зокрема, протягом березня 2017 року було проведено аналіз роботи міської ради з надання адміністративних послуг населенню (починаючи від прийому в Центрі до обробки та оформлення їх суб’єктами надання – відділами та управліннями міської ради), надано рекомендації щодо оптимізації низки адміністративних послуг.

25-26 березня 2017 року адміністратори (6 осіб) Центру прийняли участь в тренінгах (м.Харків) на тему «Стандарти роботи з відвідувачами», спрямовані на формування навичок ефективної і коректної роботи з відвідувачами і мотивування співробітників ЦНАП на високу якість сервісу.

Начальник відділу надання
адміністративних послуг
Бахмутської міської ради                                                          Н.А. Чистякова


Пошук

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально