Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 99 гостей.

ExportUA

Презентація інформаційно-технологічного профілю

Переглядів: 13340

На сучасному етапі у державі здійснюється пошук оптимальних шляхів впровадження профільного навчання, методів і засобів його реалізації в загальноосвітні навчальні заклади. В нашому  місті вжито певних заходів щодо створення власної системи профільного навчання. Поряд із навчально - виховними комплексами, навчання у яких безумовно передбачає профільність через їх спеціалізацію, були також створені освітні округи, визначені опорні заклади, мета яких - створення якомога більшої кількості напрямків і профілів для задоволення  запитів учнів та їх батьків. Щоб перевести старшу школу на профільні «рейки», потрібно не тільки програмно-методичне забезпечення, а й знайти джерела фінансування, здійснити підготовку кадрів, відпрацювати модель управління профілізацією, забезпечити підтримку громадської думки, особливо педагогічної та батьківської громад. Тільки за таких умов можна розраховувати на успішне впровадження профільного навчання та виховання в освітній процес в рамках округу.

Якщо почати проводити системну профорієнтаційну роботу в базовій школі, то до моменту переходу в старшу школу і вибору профілю для продовження освіти в учня вже будуть сформовані стійкі професійні вподобання. Здійснювана  цілеспрямована робота з професійної орієнтації учнів є частиною навчально-виховного процесу.

Саме з цією метою на базі Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 було проведено презентацію інформаційно-технологічного профілю. В заході взяли участь вчителі та учні шкіл округу № 2 « Крок у майбутнє» - ЗОШ № 12, 18.

Головні  завдання заходу :

  • ознайомлення учнів з професіями та правилами їх вибору, рекомендованими Міністерством освіти і науки України;
  • орієнтування учнів на придбання освітніх результатів для успішного просування на ринку праці;
  • виховання в молоді спрямованості на самопізнання і власну активність як основу професійного самовизначення;
  • формування вміння зіставляти свої здібності з вимогами, необхідними для набуття конкретної професії, складати на цій основі реальний план оволодіння професією;
  • забезпечення розвитку професійно важливих якостей особистості.
  • ознайомлення учнів з професіями та правилами їх вибору, рекомендованими Міністерством освіти і науки України;

Метою навчання в класі інформаційно-технологічного профілю є формування  високого рівня інформаційної компетентності . Інформаційна компетентність забезпечує навички та досвід діяльності учня по відношенню до інформації, яка є в змісті навчальних предметів та освітніх галузях, а також в оточуючому середовищі.

Якщо а період навчання в профільному класі учні мають успіхи в галузі інформатики,  технологій, володіють такими якостями як організованість, зацікавленість, відповідальність, тоді е сенс задуматись про вибір напрямку професійної освіти за  інформаційно – технологічним профілем.

Особливу роль в  професійному становленні особистості  відіграє робота класного керівника. Саме цій діяльності був присвячений виступ класного керівника 9 класу С.В. Шитікової. Індивідуально працюючи з дітьми та їхніми батьками, класний керівник  допомагає їм реально оцінити можливості дитини, її схильності, життєві орієнтири з точки зору далекого майбутнього - працевлаштування після навчання.

Вчителем інформатики Вахрушевою М.А. презентовано багатий наочний матеріал з вибору професійної освіти випускників цього профілю.

Практично у всіх сферах економічної діяльності нашого регіону потрібні спеціалісти цього профілю: в економіці, промисловості, сільському господарстві, соціально-культурній діяльності, політології, психології,екології,соціології та ін. Потрібні спеціалісти в галузі прикладної математики, математичного забезпечення, адміністрування інформаційних систем.

Заступником директора  з навчально-виховної роботи І.В. Ігнатченко  презентовано матеріали щодо доцільності навчання  в профільних класах, зосереджено увагу учнів 9 класів на переваги навчання в старшій школі. В цьому контексті на пер­ший план виходить організація роботи зі старшокласниками, головною метою якої є створення умов для формування високоінтелігентної, активної творчої особистості. Система роботи з обдарованою молоддю стає органічною сукупністю змісту, методів, форм, прийомів та засобів, які ставлять дитину в умови суб'єкта творчої діяльності й забезпечують формування її особистості як дослідника.

Ми впевнені, що знаходимось на вірному шляху. Виховні та навчальні технології, що використовуються в педагогічному процесі, відповідають вимогам часу; орієнту­ються на прогресивні педагогічні досягнення, ідеї, культурні на­дбання людства, нації; сприяють реалізації парадигми сучасного виховання, творчій самореалізації всіх учас­ників  навчально-виховного процесу

На базі Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 було проведено презентацію інформаційно-технологічного профілю.На базі Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 було проведено презентацію інформаційно-технологічного профілю.На базі Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 було проведено презентацію інформаційно-технологічного профілю.iНа базі Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 було проведено презентацію інформаційно-технологічного профілю.