Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 115 гостей.

Баннер Донецкой торгово-промышленной палаты

Підвищення ІКТ-компетентності педагогів

Переглядів: 6852

Для сучасного суспільства характерна постійно зростаюча роль інформаційно-комунікативних технологій. Формування і подальший розвиток інформаційної компетентності педагогів є важливим завданням, адже саме інформація визначає соціокультурне життя людини, служить основним засобом реалізації міжособистісних відносин. Необхідність розвитку компетентності педагогів у сфері інформаційної діяльності обумовлена реаліями часу. Тому на  базі Артемівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів відбувся семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми «Модель методичного супроводу професійної діяльності педагогів в умовах інформатизації освіти  як фактор підвищення ІКТ-компетентності педагогів».

Одним з головних завдань семінару стало визначення основних тенденцій в управлінні процесом підвищення ІКТ-компетентності педагогів та шляхи взаємодії керівних й педагогічних кадрів всіх рівнів щодо забезпечення успішного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів міста.

Відкрила семінар начальник відділу освіти Артемівської   міської   ради Рубцова М.А, яка зазначила, «що в сучасному суспільстві, коли інформація стає цінністю, а інформаційна культура людини – визначальним фактором його професійної діяльності, змінюються вимоги до системи освіти, а значить, і до педагога, і до управлінця, що тягне за собою оновлення методів і прийомів роботи, реорганізацію навчально-виховного процесу з урахуванням впровадження нових технологій, що на сучасному етапі найбільш успішно вирішує завдання підвищення якості освіти». Лисюк Н.В., завідуюча ММК, розповіла про взаємодію методичної служби та навчальних закладів міста щодо створення моделі методичного супроводу професійної діяльності педагогів в умовах інформатизації освіти.

В практичній частині семінару директор ЗОШ№24 Турличкіна О.В. презентувала досвід роботи школи щодо управління процесом формування ІКТ-компетентності педагогів.

Присутні мали змогу відвідати уроки та виховний захід з використанням ІКТ,  переглянути майстер-клас на тему «Використання ІКТ на уроках української мови та літератури як засіб формування компетентної особистості.

Підсумком семінару стало проведення практичного заняття «Перевір свій рівень володіння комп’ютером», під час якого учасники працювали в  різнорівневих групах за комп’ютерами й показали добрі результати, та тестування керівників шкіл «Рівень використання ІКТ у вашому закладі».

Закінчився семінар переглядом відеоряду «Гарячі новини з семінару директорів», який підготувала вчитель інформатики Медведєва І.В., підведенням підсумків роботи та ознайомленням з рекомендаціями щодо методичного супроводу професійної діяльності  педагогів в умовах інформатизації освіти.

Семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми «Модель методичного супроводу професійної діяльності педагогів в умовах інформатизації освіти  як фактор підвищення ІКТ-компетентності педагогів».Семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми «Модель методичного супроводу професійної діяльності педагогів в умовах інформатизації освіти  як фактор підвищення ІКТ-компетентності педагогів».Семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми «Модель методичного супроводу професійної діяльності педагогів в умовах інформатизації освіти  як фактор підвищення ІКТ-компетентності педагогів».Семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми «Модель методичного супроводу професійної діяльності педагогів в умовах інформатизації освіти  як фактор підвищення ІКТ-компетентності педагогів».Семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми «Модель методичного супроводу професійної діяльності педагогів в умовах інформатизації освіти  як фактор підвищення ІКТ-компетентності педагогів».Семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми «Модель методичного супроводу професійної діяльності педагогів в умовах інформатизації освіти  як фактор підвищення ІКТ-компетентності педагогів».Семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми «Модель методичного супроводу професійної діяльності педагогів в умовах інформатизації освіти  як фактор підвищення ІКТ-компетентності педагогів».Семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми «Модель методичного супроводу професійної діяльності педагогів в умовах інформатизації освіти  як фактор підвищення ІКТ-компетентності педагогів».