Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 84 гостя.

Офійний сайт Соледарської міської ради

Рішення виконавчого комітету Бахмутської міської ради від 09.08.2017 №168

Переглядів: 400

Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у першому півріччі 2017 року

Розглянувши довідку від 12.07.2017 №  01-3535-06  начальника загального відділу  Бахмутської  міської ради Іонцевої О.М. «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у першому півріччі 2017 року», згідно з планом роботи виконавчих органів Бахмутської  міської ради на ІІІ квартал 2017 року, затвердженим рішенням виконкому Бахмутської  міської ради від 14.06.2017 №139, керуючись Законом України від 02.10.96 № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із внесеними до нього змінами, ст.ст. 38, 52, 59 Закону України від 21.05.97 №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконком Бахмутської  міської ради

В И Р І Ш И В :

  1. Довідку начальника загального відділу Бахмутської міської ради Іонцевої О.М. «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у першому півріччі 2017 року» прийняти до відома.
  2. Керівникам структурних підрозділів Бахмутської міської ради, підприємств комунальної власності територіальної громади міста Бахмут:
    1. Проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян у першому півріччі 2017 року у своїх підрозділах.
    2. Забезпечити всебічний розгляд звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей громадянам з посиланням на нормативні документи, додержуватись вимог діловодства в роботі зі зверненнями громадян.
    3. Оперативно реагувати на виникнення проблемних ситуацій, використовувати засоби масової інформації для інформування громадян з проблем, що їх хвилюють.
    4. Про результати проведеної роботи проінформувати загальний відділ Бахмутської міської ради (Іонцева) у термін до 01.09.2017 року.
  3. Загальному відділу Бахмутської міської ради (Іонцева):
    1. Забезпечити оприлюднення інформації про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у першому півріччі 2017 року шляхом її розміщення в місцевих засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Бахмутської міської ради.
    2. Здійснити аналіз звернень з питань житлово-комунального господарства, залишених на тривалому додатковому контролі, у термін до 01.09.2017 року.
    3. Провести  у  вересні  2017  року семінар-практикум  з відповідальними особами за роботу зі зверненнями громадян на підприємствах, що надають житлово-комунальні послуги населенню, з вивчення та практичного застосування законодавства про звернення громадян.
  4. Організаційне виконання рішення покласти на загальний відділ Бахмутської міської ради (Іонцева).
  5. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Бахмутської міської ради Недашковську Т.І.

Перший заступник міського голови                                          Т.М.Савченко

ДолученняРозмір
Файл Рішення виконавчого комітету Бахмутської міської ради від 09.08.2017 №168
Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у першому півріччі 2017 року
56.87 KB