Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 1 користувач та 135 гостей.

Рішення виконавчого комітету Артемівської міської ради від 14.03.2012 №96

Переглядів: 1260

Про затвердження спільних рішень адміністрацій та профспілок підприємств міста Артемівська щодо  прийняття працівників на квартирний облік за місцем роботи

Розглянувши пропозиції міської житлової комісії при виконкомі Артемівської мiської ради (витяг з протоколу від 10.02.2012 № 3), листи станції Артемівськ-2 Державного підприємства «Донецька залізниця» від 27.01.2012 № 60 та Артемівського учбово-виробничого підприємства Українського товариства глухих від 10.02.2012 № 84 про затвердження спільних рішень адміністрацій та профспілок щодо прийняття працівників на квартирний облік за місцем роботи (витяги з протоколів спільного засідання адміністрації та профспілки станції Артемівськ ‑ 2 Державного підприємства «Донецька залізниця» від 10.03.2011 № 46 та спільного засідання адміністрації та профспілки Артемівського учбово-виробничого підприємства Українського товариства глухих  від 30.01.2012 № 38), відповідно до ст.ст. 15, 37, 39 Житлового кодексу Української РСР від 30.06.83 № 5464-X, із внесеними до нього змінами, пунктів 13, 20-21, 44 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених Постановою Ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.84 № 470 із внесеними до них змінами та доповненнями, керуючись ст.ст. 30, 52 Закону України від 21.05.97 № 280/97-ВР “Про місцеве самоврядування в Україні” із внесеними до нього змінами, виконком міської ради

ВИРIШИВ:        

  1. Затвердити спільні рішення адміністрацій та профспілок підприємств міста Артемівська:
    1. Станції Артемівськ-2 Державного підприємства «Донецька залізниця» щодо прийняття на квартирний облік за місцем роботи Лунякіної  Юлії Сергіївни, 1988 р.н., чергової по станції, складом родини 1 особа, яка мешкає в будинку № 202а, жилою площею 51,70 кв.м., по вулиці О.Сибірцева у місті Артемівську, що належить на праві приватної власності Голоднікову Володимиру Івановичу, згідно свідоцтва про право на спадщину за законом від 03.06.2000 року, посвідченого Букрей Г.П., завідуючою Першої Артемівської державної нотаріальної контори, реєстраційний № 1-2738, на підставі пп 5 п 13 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР.
    2. Артемівського учбово-виробничого підприємства Українського товариства глухих щодо прийняття на квартирний облік за місцем роботи Кожиної Наталі Сергіївни, 1979 р.н. швачки Артемівського учбово-виробничого підприємства Українського товариства глухих, складом родини 2 особи (вона та дочка Кожина Вікторія Анатоліївна, 2003 р.н.), які мешкають в будинку № 108, жилою площею 43,84 кв.м., по вулиці Гоголя у місті Артемівську,  що належить на праві приватної власності Кожиній Галині Борисівні, згідно  договору дарування будинку від 22.01.2004 року, посвідченого Букрей Г.П., державним нотаріусом Першої Артемівської державної нотаріальної контори, реєстраційний № 1-216, на підставі пп 5 п 13 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, з включенням до списку першочергового одержання житла, як одиноку матір, на підставі пп 11 п 44 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР.
  2. Організаційне виконання рішення покласти на Управління муніципального розвитку Артемівської міської ради (Зінченко).
  3. Координаційне забезпечення виконання рішення покласти на заступника  міського голови Гончарова С.В.                        

Міський голова                                                                            О.О.РЕВА