Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 72 гостя.

ExportUA

Роз'яснення

Переглядів: 1833
Питання: 

Які документи необхідно надати до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності добровільно застрахованій особі для отримання матеріального забезпечення( по тимчасовій непрацездатності, по тимчасовій непрацездатності по догляду за хворою дитиною або хворим членом сім’ї, по вагітності та пологах) ?

Відповідь: 

Для призначення матеріального забезпечення добровільно застрахована особа звертається до робочого органу відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності за місцем проживання із заявою на призначення певного виду допомоги (по тимчасовій непрацездатності, по тимчасовій непрацездатності по догляду за хворою дитиною або хворим членом сім’ї, по вагітності та пологах), надає листок непрацездатності, копію трудової книжки, довідку з Пенсійного Фонду України про сплату єдиного внеску по договору добровільного страхування за період перед настанням страхового випадку та підтвердження цих сплат (копії квитанцій, платіжних доручень, тощо).