Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 94 гостя.

Офіційний сайт відділу освіти Артемівської міської ради Донецької області

«Джерела духовного розвитку дошкільнят через інтеграцію сфер життєдіяльності»

Переглядів: 10233
11.05.2011 - 08:26

Саме під такою назвою проходив семінар для керівників дошкільних установ Артемівського відділу освіти в квітні 2011 року на базі дошкільного навчального закладу № 42 «Чайка», який ставив за мету розкриття шляхів формування духовної культури та базових якостей  у дітей дошкільного віку.

Організатором семінару став міський методичний кабінет відділу освіти. В ньому прийняли участь керівників та вихователів-методистів дошкільних закладів.

Засідання проходило у формі  інтерактивного семінару-практикуму, що складався з  методичного навчання в педагогічній студії, презентації досвіду роботи дошкільного закладу № 42 через мультимедійну презентацію, музично-хореографічну композицію, показ практичних форм взаємодії з дітьми і батьками вихованців та екскурсію огляд розвивально-предметного середовища, музичної вітальні в історично-краєзнавчому  музеї.

Слухачі відмітили цікаву структуру семінару, вказали на високий рівень підготовки, змістовність та  доцільність  переглянутих форм, відмітили творчу та дружню атмосферу в колективі. Також було зазначено, що  проведена робота допомогла усвідомити актуальність проблеми  духовного виховання, необхідність орієнтації всіх учасників освітнього процесу на  комплексний та сучасний  підхід до організації народознавчої роботи на окрузі.

Підводячи підсумки роботи методист міського методичного кабінету відділу освіти Рибалко І.Ю. зазначила: «Найкраще виховання дитини – проникнення у її внутрішній світ, вплив різними формами і засобами на почуття, душу. Виховання почуттів в дитинстві особливо важливе, тому  назріла потреба переосмислення педагогікою та психологією специфіки формування духовності сучасної дитини й соціально-психологічних особливостей людей, які за професійною діяльністю причетні до дитинства. Чим більше ми будемо знати про дитину, тим більш повноцінною й результативною буде наша взаємодія».

Останні статті на сайті