Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 66 гостей.

Баннер Донецкой торгово-промышленной палаты

У Бахмутських школах впроваджуємо інновації

Переглядів: 2798
24.10.2016 - 12:26

З метою здійснення науково-методичного супроводу роботи навчальних закладів в умовах реформування освіти 21 жовтня міським методичним кабінетом Управління освіти Бахмутської міської ради проведено міський семінар керівників навчальних закладів з теми «Інноваційний розвиток сучасного навчального закладу: досвід, пошуки, практика, здобутки, співпраця, обмін досвідом» на базі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з профільним навчанням.

Захід проведено за шістьма блоками: організаційний, мотиваційний, теоретичний, презентаційний, практичний, підсумковий.

Семінар розпочала заступник начальника Управління освіти Оксана Карпець, яка окреслила завдання семінару, зазначила важливість впровадження інноваційних технологій в діяльність навчальних закладів.

Про інноваційну освітню діяльність закладів освіти м. Бахмута у 2016-2017 н.р. присутнім доповіла завідувач ММК Ніла Лисюк.

Було зазначено, що інновації в освіті відображають складний і довготривалий процес, у якому беруть участь багато факторів, які на нього впливають. Тому провідне місце відводиться психологічному супроводу. Вікторія Головко, завідувач Центру практичної психології та соціальної роботи, запросила керівників навчальних закладів до участі в психологічній експрес - студії «Мотивація керівників до інноваційної діяльності».

Директори шкіл та позашкільних закладів пригадали терміни з теми семінару та відтворили етапи моделювання інноваційного освітнього простору разом з методистом ММК Іриною Оніщенко. Було зауважено, що саме від моделювання інноваційного освітнього простору, дотримання послідовності етапів моделювання залежить ефективність реалізації нововведень на рівні навчального закладу, розвиток професійних можливостей педагогічного колективу та формування учнівського контингенту.

Директор ЗОШ №5 Вікторія Просяник разом із співдоповідачами, Олегом Паришом, Валентиною Ночовкою, презентували досвід роботи щодо реалізації інновацій в освітньому просторі закладу в формі педагогічного eventa, а саме: диференційоване навчання в класах гнучкого складу, модульно-розвиваючу технологію навчання, допрофільне та профільне навчання, роботу інтегрованих груп для дітей з обмеженими освітніми потребами, здоров’язберігаючі технології, діяльність Літньої школи та впровадження інформальної освіти.

У практичній роботі учасники семінару взяли участь у роботі студій педагогічної творчості «Дві площини диференціації» та занятті з молодими педагогами в рамках інформальної освіти.

Оксана Карпець звернула увагу присутніх на те, що сучасна світа в Україні потребує необхідності пристосування до умов ринкового середовища. Ринок освітніх послуг динамічно розвивається, що вимагає особливої уваги до проблем, пов’язаних із позиціонуванням навчальних закладів. Саме тому, керівники навчальних закладів змушені замислитися над тим, у чому перевага саме їхнього закладу над іншими. На перший план висувається імідж успішного інноваційного навчального закладу, який забезпечує якість наданих освітніх послуг. Складовими  іміджу навчального закладу можуть стати презентації інноваційної діяльності на офіційних веб-сайтах закладів та під час батьківських конференцій, через буклети, а також через рекламу. Тому під час наступної вправи «Айстопер» директори шкіл №9, 10, 13, 17, 18, 24, НВК №11, методист Бахмутського МЦДЮ презентували інноваційну діяльність свого навчального закладу.

З метою усвідомлення результатів власної роботи під час семінару, мотивації на подальшу інноваційну діяльність керівники стали учасниками «Фант-опитування» та написали «Лист до себе». 

Підсумовуючи роботу, присутні були ознайомлені з рекомендаціями семінару та отримали домашнє завдання з розробки та презентації програми інноваційної діяльності навчального закладу з обґрунтуванням матеріально-технічного та особистісного потенціалу.

21 жовтня проведено міський семінар керівників навчальних закладів з теми «Інноваційний розвиток сучасного навчального закладу: досвід, пошуки, практика, здобутки, співпраця, обмін досвідом».21 жовтня проведено міський семінар керівників навчальних закладів з теми «Інноваційний розвиток сучасного навчального закладу: досвід, пошуки, практика, здобутки, співпраця, обмін досвідом».21 жовтня проведено міський семінар керівників навчальних закладів з теми «Інноваційний розвиток сучасного навчального закладу: досвід, пошуки, практика, здобутки, співпраця, обмін досвідом».21 жовтня проведено міський семінар керівників навчальних закладів з теми «Інноваційний розвиток сучасного навчального закладу: досвід, пошуки, практика, здобутки, співпраця, обмін досвідом».21 жовтня проведено міський семінар керівників навчальних закладів з теми «Інноваційний розвиток сучасного навчального закладу: досвід, пошуки, практика, здобутки, співпраця, обмін досвідом».