Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 1 користувач та 66 гостей.

Урядовий портал

Хмарні сервіси в освіті як нові навчальні можливості учнів

Переглядів: 2485
09.12.2016 - 11:53

Згідно плану роботи Бахмутської школи №18 ім. Дмитра Чернявського на базі читальної зали шкільного інформаційного центру пройшла інтерактивна педагогічна рада «Хмарні сервіси в освіті як нові навчальні можливості учнів».

Проводила раду заступник директора з навчально-виховної роботи Наталя Ларченко. Актуальність теми була зумовлена сьогоденними реаліями, бо сучасна школа вже стає неможливою без дистанційної освіти, і на допомогу приходять «Хмарні» технології. Враховуючи вищесказане, кожен учитель повинен володіти медіаграмотністю на рівні європейських стандартів. Педрада, виходячи з цього, носила практичний характер. Педагоги, об’єднавшись за освітніми галузями, працювали у спільному документі на платформі Google: висвітлювали основні форми організації навчальних занять і ділились досвідом роботи в дистанційній школі. Так, учитель початкових класів Ірина Рожанська ознайомила присутніх із сучасними сервісами створення інтерактивного кросворду. Ірина Бусел продемонструвала елементи тренінгових занять з досвіду роботи щодо реалізації проекту «Вчимося жити разом». Бібліотекар школи організувала прес-кліпінг «E-school», де були представлені методичні періодичні видання з даної теми.

Отже, використання хмаро орієнтованого навчального середовища, безумовно, позитивно вплине на організацію освіти, створить умови для розвитку нових методів та педагогічних технологій, призведе до якісних змін освітнього простору.

Згідно плану роботи Бахмутської школи №18 ім. Дмитра Чернявського на базі читальної зали шкільного інформаційного центру пройшла інтерактивна педагогічна рада «Хмарні сервіси в освіті як нові навчальні можливості учнів».