Бахмутський Вісник 2016

ОСББ


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Програма  «місцевих стимулів» для медичних  працівників на території  Артемівської  міської ради на 2012-2017 роки


Конкурс на посади керівників закладів культури

Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 7 гостей.

Рекомендуємо

Школа мистецтв м.Артемівська

Фіскальна служба Донеччини провела черговий семінар по роз’ясненню функціонування системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ – тепер вже для платників податків півдня області
Просмотров: 43
31 Серпень, 2017 - 12:11
Фіскальна служба Донеччини провела черговий  семінар по роз’ясненню функціонування системи  управління ризиками при адмініструванні ПДВ –  тепер вже для платників податків півдня області

Саме про основні аспекти функціонування системи моніторингу відповідності податкових накладних та розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків при адмініструванні ПДВ (СМ КОР) йшлося під час семінару для платників податків у м. Маріуполь.

У заході, організованому фахівцями Головного управління ДФС у Донецькій області, взяли участь понад 130 платників податків з півдня області, а також керівники Маріупольської ОДПІ Людмила Паша, Мангуської ОДПІ Олексій Чубаров та Волноваської ОДПІ Тетяна Чернецька.

Під час семінару заступник начальника Головного управління ДФС у Донецькій області Марина Погосян розповіла про запровадження нового механізму блокування податкових накладних, який в тестовому режимі працював з квітня поточного року, а вже з першого липня почав функціонувати повноцінно.

«СМ КОР – це черговий етап боротьби із зловживаннями у сфері оподаткування податком на додану вартість. Система побудована таким чином, щоб практично миттєво реагувати на спроби зловживань недобросовісних платників податків. І тут мова йдеться навіть не про виявлення вже фактично скоєних порушень, а про усунення взагалі можливостей для формування фіктивного податкового кредиту. Безумовно, система на початковому етапі дещо збільшує адміністративне навантаження на той бізнес, чиї податкові накладні потраплять під блокування, адже підприємствам потрібно буде подати до фіскальних органів додаткові документи для підтвердження реальності та законності операції. Проте, як свідчить попередня статистика, податкових накладних, що зазнають блокування з боку ДФС, порівняно небагато, а додаткові підтверджуючі документи можуть надаватись прямо з офісу підприємства в електронній формі за допомогою існуючих електронних сервісів ДФС», – так прокоментувала основну тему семінару Марина Погосян.


Пошук

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально