Бахмутський Вісник 2016

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Програма  «місцевих стимулів» для медичних  працівників на території  Артемівської  міської ради на 2012-2017 роки


Конкурс на посади керівників закладів культури

Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 14 гостей.

Рекомендуємо

Офійний сайт Соледарської міської ради

Повторний продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності групи А
Просмотров: 412
25 Жовтень, 2017 - 14:17
Повторний продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності групи А

Регіональне відділення Фонду державного майна  України по Донецькій області інформує про повторний продаж на аукціоні в електронній формі об’єкта державної власності групи А.

Назва об`єкта – нежитлові приміщення 1-го поверху №1-19 загальною площею 134,4 кв.м, 2-го поверху №20-29 загальною площею 259,0 кв.м в літ. «Г-2г» загальною площею 393,4 кв.м (колишня їдальня, інв. № 672).

Адреса об’єкта: Донецька обл., м. Бахмут, пров. Ломоносівський 2-й, буд. 3.
Балансоутримувач: ТДВ «СІНІАТ».
Ідентифікаційний код балансоутримувача
– 00290601.
Адреса балансоутримувача: 84500, Донецька область, м. Бахмут, 2-й провулок Ломоносова, буд 3.

Відомості про об`єкт нерухомості: нежитлові приміщення 1-го та 2-го поверху  загальною площею 393,4 кв.м (приміщення колишньої їдальні), розташовані у прибудованій до побутового корпусу будівлі на промисловому майданчику гірничо-переробного комплексу (будівля цегляна, 1972 року будівництва, з 2000 року не експлуатується). Фундамент – бетон, стіни – цегла, покрівля – рулонна, підлога – бетон, лінолеум. Інженерні комунікації (каналізація, водопровід) – наявні (у незадовільному стані).

Початкова ціна об’єкта без ПДВ –  404000, грн., ПДВ – 80800,00 грн.
Початкова ціна продажу об`єкта з урахуванням ПДВ – 484800,00 грн.

Умови продажу об’єкта:

  • подальше використання об’єкта покупець вирішує самостійно;
  • забезпечення дотримання санітарних норм під час експлуатації об’єкта;
  • забезпечення упорядкування прилеглої до об’єкта території;
  • здійснення заходів щодо державної реєстрації  права власності на об’єкт приватизації  згідно з чинним законодавством України протягом двох місяців після підписання акта передачі державного майна;
  • подальше відчуження та передача в заставу покупцем об'єкта приватизації в період чинності умов договору купівлі-продажу здійснюються за погодженням з органом приватизації із забезпеченням переходу до нового власника всіх зобов'язань, не виконаних покупцем на момент такого відчуження, відповідальності за їх невиконання, визначених законодавством та договором купівлі-продажу, прав та обов'язків покупця згідно з законодавством України.

Реєстраційний внесок у сумі 17 грн. (без ПДВ) та кошти при розрахунку за придбаний об’єкт вносяться на р/р 37187001011314 в банк ГУ ДКСУ у Харківській області, МФО 851011, ЄДРПОУ 13511245, одержувач: Регіональне відділення Фонду державного майна України по Донецькій області.

Грошові кошти в розмірі 48480,00 грн. (без ПДВ), що складає 10 % від початкової ціни об’єкта, вносяться на р/р 37319085011314 в ДКСУ, МФО 820172, ЄДРПОУ 13511245, одержувач: Регіональне відділення Фонду державного майна України по Донецькій області.

Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до вимог Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 9 вересня 2015 року № 1325 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2015 року за № 1147/27592.

Аукціон в електронній формі буде проведено на Центральній універсальній біржі 20.11.2017 року. Час початку аукціону – 1100, час закінчення аукціону (внесення цінових пропозицій) – 1300.

Заява на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді на сайт Центральної універсальної біржі https://centrex.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Центральної універсальної біржі (36014, м. Полтава, вул. Пушкіна, буд. 88) оригінали заяви на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д, та Ж, затвердженого наказом ФДМУ від 17 квітня 1998 року № 772 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 1998 року за № 400/2840 (зі змінами). 

Кінцевий термін приймання заяв на приватизацію для участі в аукціоні16.11.2017 року до 1700.

Винагорода організатора аукціону - Центральна універсальна біржа виплачується покупцем у розмірі 1 відсотка від початкової ціни об’єкта приватизації, що складає  4848,00 грн.

Ознайомитись з об`єктом можна в робочі дні за місцем його розташування.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном (057)700-03-14.


Пошук

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально