Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 112 гостей.

Офійний сайт Соледарської міської ради

Медичні працівники Бахмута вчаться працювати з медичною інформатизаційною системою

Переглядів: 2500
15.12.2017 - 14:03

Коли ми починаємо щось впроваджувати важко перейти повністю у той режим роботи, якого ми прагнемо, але треба. Дивлячись на те, що ми часто живемо пережитками минулого, складно швидко перейти на новий,більш сучасний рівень. Всі звикли ходити до своїх лікарів, носити медкарту, стояти в черзі, и в цей момент розповідати про бажання бути європейською країною. Але мало хто замислювався над тим, що ця євроінтеграція залежить від бажання кожного із нас жити за стандартами, за якими живе весь цивілізований світ.

В нашому Центрі почалася робота з впровадженням медичної інформатизаційної системи (МІС). Інформатизаційна система ЕМСІМЕД надає багато переваг, одна з яких програма «Мій медкабінет», завдяки якій можна записуватися на прийом online. Багато хто не вірить в можливості змін, беручи до уваги той факт, що більшість пацієнтів - це не молодь і  реалізувати цей проект у повному обсязі важко і навіть здається, що не можливо. Однак серед людей старшого віку є багато таких, які з цікавістю та енергійністю опановують Інтернет і сучасні гаджети. У багатьох є родичі або знайомі, які також їм в цьому допомагають. Головне, щоб у людей з'являлось бажання та прагнення нового. 
Медичні працівники Центру опановують нові для них технології. Зараз робота іде в тестовому режимі. Першими почали працювати медичні реєстратори амбулаторій. Вони ведуть запис на прийом до лікаря та запис викликів до дому в електроному форматі.  З часом пацієнт отримає доступ до особистого кабінету, а саме:
1) до діагностичних досліджень;
2) до лабораторних даних;
3) до документів, дозволених для видачі на руки;
4) можливість вивантажити документи, підписані електронно-цифровим підписом.
5) Можливість записатися онлайн.
В подальшому буде впроваджений електронний документообіг між всіма медиками (первинка, вторинка, стоматологія).
Але в зв’язку з тим, що всі новації незвичні не тільки для пацієнтів а і для медиків, повинен пройти певний період, поки буде налагоджена чітка робота.  Наприклад,  при першому візиті до лікаря реєстратору  потрібно уточнити персональні дані пацієнта, а на це потрібен  додатковий час.
Нова система тільки починає діяти. Попереду ще багато змін.  Медичні працівники Центру постійно вчаться, опановуючи нові знання та навички. 
Інформацію про зміни, які будуть проходити при реформуванні галузі ми будемо і далі надавати на нашому сайті.
Приносим вибачення до можливих тимчасових незручностей.

Останні статті на сайті