Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 96 гостей.

Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

Переглядів: 9196
29.07.2013 - 10:43

У рамках реалізації Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженому Указом Президента України від 12.03.2013 року №128, на території Артемівської міської ради розпочато проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ».

19 липня 2013 року Артемівською міською радою в особі голови Реви Олексія Олександровича та Центром поштового зв’язку № 2 Донецької дирекції УДППЗ «Укрпошта» м. Артемівська в особі начальника Акулової Альони Львівни було підписано Регламент взаємодії щодо забезпечення спрощеного доступу громадян, суб’єктів господарювання до адміністративних послуг.

Метою проекту є поширення інформації щодо процедур отримання адміністративних послуг та створення для споживачів найбільш оптимальних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату.

На практиці це означає, що будь-який громадянин або суб’єкт господарювання зможе через відділення поштового зв’язку:

  • отримати інформацію про види та терміни надання адміністративних послуг, перелік необхідних документів, бланки заяв та консультації стосовно адміністративних послуг;
  • відправити оформлений пакет документів поштовим відправленням (лист, бандероль, посилка) з оголошеною цінністю та описом вкладення на адресу Артемівської міської ради, а потім отримати кінцевий документ також через пошту (у поштовому відділенні або через листоношу).

Вже сьогодні через відділення поштового зв’язку  у місті Артемівську громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати наступні адміністративні послуги:

  • внесення змін в існуючу нумерацію у забудові м. Артемівська;
  • надання ордеру на видалення зелених насаджень;
  • погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та  побутового обслуговування населення, розташованих на території міста Артемівська;
  • видача архівних довідок та витягів про заробітну плату та підтвердження трудового (пільгового) стажу на підприємствах, документи яких передано на зберігання до структурного підрозділу – трудового архіву (згідно зі списком фондів) для оформлення пенсій;
  • надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного  побутового палива.

Зазначені послуги надаються у всіх 14 відділеннях поштового зв’язку, розташованих на території Артемівської міської ради:

м. Артемівськ

№  з/п

Адреса відділення поштового зв’язку 

1

вул. Некрасова, 38

2

бульвар Металургів, 1

3

вул. Глинки, 1

4

вул. Чайковського, 32

5

пров. 2-й Ломоносовський, 1

6

вул. Чайковського, 101

7

вул. Ювілейна, 89

8

вул. Артема, 71

м. Соледар

 № з/п

Адреса відділення поштового зв’язку 

1

вул. Карпинського, 1а

2

вул. Залевського, 39

3

вул. Паризької Комуни, 21а

м. Часів Яр

№ з/п

Адреса відділення поштового зв’язку 

1

вул. Радянська, 5

2

вул. Ціолковського, 15

3

вул. Образцова, 4

Додатково до надання адміністративних послуг залучені міські ради міст – супутників Соледара та Часів Яра.

Так, Соледарською міською радою у трьох відділеннях поштового зв’язку міста Соледара  надаються 5 власних адміністративних послуг:

  • видача довідки про перебування (не перебування) на квартирному обліку при Соледарській міській раді;
  • внесення змін в існуючу нумерацію у забудові м. Соледара и присвоєння окремого поштового номеру об’єкту нерухомого майна;
  • видача ордеру на видалення зелених насаджень;
  • видача листа – погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та  побутового обслуговування населення, розташованих на території міста Соледара;
  • видача довідки з архіву про заробітну плату для обчислення пенсії.

Часовоярською міською радою у трьох відділеннях поштового зв’язку міста часів Яра  надаються 5 власних адміністративних послуг:

  • надання довідки про перебування/не перебування на квартирному обліку при виконкомі міської ради;
  • надання довідок про стаж роботи в Часовоярській міській раді;
  • видача довідки про доходи;
  • видача копій рішень міської ради, виконкому міської ради та розпоряджень міського голови;
  • внесення змін в існуючу нумерацію у забудову м. Часів Яр і присвоєння окремих поштових номерів об’єктам нерухомого майна.

На початковому етапі через поштові відділення можна буде отримати обмежену кількість адміністративних послуг. Але в подальшому їх перелік буде розширятися. З необхідною інформацією можна буде ознайомитись у поштових відділеннях міста.