Відповідно до плану роботи відділу освіти Артемівської міської ради відбулось чергове засідання колегії відділу освіти, яке провела начальник відділу освіти Марина Рубцова.
Про стан викладання навчальних предметів відповідно до вимог нового Державного стандарту: біології (7-11кл.), інформатики (5-6 кл., 9-11кл.), художньої культури (9-11кл.) - інформувала завідувач міського методичного кабінету Ніла Лисюк. Надавали коментарі з зазначеного питання керівники міських методичних об’єднань.
Головний спеціаліст відділу Анна Орел доповіла про результати вивчення управлінської діяльності щодо організації навчання учнів за індивідуальною (інтегрованою) формою згідно рекомендацій міської ПМПК. За результатами перевірки було визначено оптимальний рівень організації індивідуального навчання у ЗОШ №1, 12, 18. Відмічено позитивні зміни у відпрацюванні Положення про індивідуальне навчання у ЗОШ №10. Серйозних порушень у зазначених закладах не виявлено.
Людмила Анісімова, спеціаліст відділу, ознайомила керівників навчальних закладів з рівнем управлінської діяльності щодо організації та проведення громадського огляду умов утримання, навчання, оздоровлення, працевлаштування та соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Як позитивний момент відзначено, що у школах спрацювали створені комісії з організації, проведення та підведення підсумків громадського огляду, громадські інспектори з охорони дитинства своєчасно поновили соціальні паспорти шкіл. Відзначено відповідальну роботу громадських інспекторів ЗОШ №1, 2, 13 інспекторів-початківців ЗОШ №9 та ЗОШ №17.
У порядку денному також розглянули питання щодо управлінської діяльності адміністрацій загальноосвітніх навчальних закладів щодо виконання чинного законодавства з питань організації харчування учнів за результатами проведеного інспекторського дня. Керівнику школи №7 було вказано на недостатній контроль за роботою завідувача виробництвом щодо організації питного режиму в закладі, необхідності заміни надщербленого посуду. Директори шкіл №1, 5, школи-інтернату №1 надали звіти щодо організації харчування та дотримання санітарно-гігієнічних вимог.
Керівникам навчальних закладів були доведені результати оперативної перевірки кадровою службою та головним спеціалістом-юрисконсультом відділу освіти особових справ працівників закладів, які підлягають декларуванню доходів, щодо наявності декларацій за відповідні періоди. Також було наголошено на активізації роз’яснювальної роботи з випускниками 11 класу щодо реєстрації на участь у пробному ЗНО та необхідності організації навчання учнів, які проживають у місцях проведення АТО, з метою здобуття ними освіти та отримання документа відповідного зразка.
Останні статті на сайті
- До уваги платників податків! Щодо адміністративної послуги з надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи
- Декларування 2024: за несвоєчасне подання податкової декларації про майновий стан і доходи фізичною особою передбачена відповідальність
- Внесено зміни до форми Звіту в розрізі країн міжнародної групи компаній
- До яких Центрів обслуговування платників можуть звернутися мешканці Донеччини?
- Рієлтори зобов'язані повідомляти контролюючий орган про укладені за їх посередництвом договори про оренду нерухомості
- Чи є фіскальний чек ПРРО розрахунковим документом?
- Декларування 2024: кампанія декларування доходів громадян про майновий стан і доходи добігає кінця
- Психосоціальна підтримка на робочому місці
- Чи застосовується штраф та пеня при самостійному виправленні помилок в декларації з податку на прибуток у 2024 році?
- Новації Закону № 3603: особливості заповнення декларації з акцизного податку