Стратегія розвитку сучасного українського суспільства об’єктивно потребує всебічного забезпечення професійного та особистісного зростання працівників освіти. Щоб відповідати високим стандартам та вимогам нової епохи, сучасному педагогічному працівнику необхідні пізнання в широкому спектрі освітніх галузей, педагог повинен засвоювати нові засоби і види професійної діяльності.
Професійна діяльність, в свою чергу, потребує постійного підживлення духовних, інтелектуальних сил, тобто систематичного навчання. Саме з цією метою на базі дошкільного навчального закладу комбінованого типу, ясел-садка №49 «Кріпиш» відбулася зустріч педагогів дитячих садків, які проходили курсову перепідготовку в місті Артемівськ, з досвідченими педагогами, що опікуються логіко-математичним розвитком дошкільників.
З метою налаштування педагогів на плідну співпрацю практичний психолог Інна Доля провела вправу-айсбрейкер «Фотографічна пам’ять», використовуючи методи ейдотехніки.
Вихователь-методист Віра Рязанцева презентувала слухачам курсів панораму педагогічних технологій, які сприяють розвитку логіко-математичної компетенції дошкільників. Серед новинок були представлені наступні інновації: розвивальні канони Д.Пойа, дидактичні ігри та вправи Жана Піаже, друдли, «Дослідницький фартух», методика Лариси Зайцевої.
Курсанти разом із завідувачем дитсадка №49 Зінаїдою Забарою відвідали декілька груп для дітей різного віку, поповнюючи знання про оснащення розвивального середовища згідно вимогам оновленого БКДО.
Апогеєм дня стало заняття з математики для дітей старшого віку «В пошуках ключика знань», яке провела вихователь спеціальної групи Ольга Смирнова, використовуючи методику Лариси Зайцевої. Діти здивували педагогів володінням математичною термінологією, високим рівнем розвитку логіко-математичної компетенції, виконуючи складні завдання з цифрами, геометричними фігурами тощо.
Куратор курсів методист міського методичного кабінету відділу освіти Артемівської міської ради Ірина Нікітіна підсумувала роботу слухачів за тиждень, провела вправу «Педагогічний калейдоскоп», де педагоги мали змогу продемонструвати виготовлені моделі для занять математикою та конспекти розвивальних занять.
Слухачі курсів отримали практичні рекомендації щодо вдосконалення роботи з дітьми та завдання для самостійної роботи, відшукали власний ключик до сучасних знань психолого-педагогічної науки.
Останні статті на сайті
- До уваги підприємств, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави
- Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи
- Хто є платником транспортного податку у 2024 році?
- Інструктажі з питань охорони праці: види, особливості проведення
- Іпотечний житловий кредит: право на податкову знижку
- Як повідомити органи пфу про зміни, які впливають на розмір пенсії, через вебпортал ПФУ?
- Пам'ятка “Правила пожежної безпеки в побуті”
- Розроблення інструкцій з охорони праці на підприємствах, в установах, організаціях
- Декларування 2024: щодо податкової знижки на лікування
- Особливості подання заяви щодо обрання спрощеної системи оподаткування третьої групи для новостворених фізичних осіб – підприємців