Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій інформує, що в електронному кабінеті удосконалено сервіс одержання платником документа, що підтверджує стан розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами, який формується автоматизовано з накладанням кваліфікованого електронного підпису керівника економічного аналізу територіального органу ДПС (далі-Витяг щодо стану розрахунків).
Для платників податків з 01 травня 2024 року в електронному кабінеті стане доступним отримання Витягу щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування ( далі-єдиний внесок) на відміну отримання такого документу тільки за звітні періоди поточного року.
Крім цього, розроблено окремий функціонал для платників, які мають податковий борг на день подання Запиту про отримання витягу щодо стану розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами, за даними органів ДПС (далі Запит) стосовно розрахунку пені, яка буде нарахована у разі погашення такого боргу поточною датою.
Кроки для платників податків.
1. Платник створює «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами за даними ДПС» (далі-Запит) за формою «J/F1300207» в приватній частині електронного кабінету у пункті меню «Заяви,запити для отримання інформації» шляхом:
для поля «період з 01 січня 20.. року по « » 20.. року» Запиту:
вибору із переліку дати, місяця та року за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетами та сплати єдиного внеску» (далі-Витяг). За кожний рік Запит подається окремо;
для поля «Розрахувати суму пені у поточному бюджетному році»
(пп.129.1.1 та 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України***) Запиту:
встановлення позначки для розрахунку пені, якщо у платника є податковий борг(крім єдиного внеску) та він бажає визначити суму пені станом на наступний день від дня подання Запиту. Платник також може не встановлювати позначку для її розрахунку. Встановлення позначки неможливе, якщо у Запиті визначено платником період «минули роки»;
для поля «В розрізі платежів» Запиту:
встановлення позначки для отримання інформації в розрізі всіх своїх платежів. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає узагальнену інформацію, без розрізу платежів;
для поля «З підписом***(станом на 1 число звітного місяця)» Запиту:
встановлення позначки для отримання Витягу з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу (далі КЕП). Разом з цим, встановлення позначки можливе, якщо у Запиті зазначено 1-ше число місяця будь-якого року. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає інформацію без КЕП.
- Надсилає Запит до органу ДПС за своїм основним місцем обліку.
- Отримує Витяг за формою «J/F1400207».
Корисні посилання:
- комунікаційна платформа dn.ikc@tax.gov.ua;
- контакти та гарячі лінії ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/;
- підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/;
- чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot;
- мобільний застосунок «Моя податкова»
- Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,
- iOS https://t1p.de/lgu5a