Робота зі зверненнями громадян – важлива складова у діяльності податкової служби. У такий спосіб забезпечується зворотний зв’язок із громадськістю.
З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, а також оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників у Артемівській об’єднаній державній податковій інспекції проводиться особистий прийом громадян посадовими особами, відповідно до графіку.
У січні – вересні 2010 року на особистий прийом звернулись 31 громадянин, що на 6 звернень менше у порівнянні з показниками минулого року. Це свідчить про більш якісне реагування на проблеми громадян, вирішення їх по суті під час звернень до консультаційних пунктів, покращенням масово-роз’яснювальної роботи серед платників.
Найчастіше у своїх зверненнях на особистих прийомах порушувалися питання з податку з доходів фізичних осіб – 7 звернень, з податку на прибуток підприємств – 4, с податку на додану вартість -4, з оподаткування доходів підприємницької діяльності – 4, з контрольно-перевірочної роботи – 3.
Оскільки як платники, так і податкова служба працюють в умовах нестабільного податкового законодавства, то подекуди важко прослідкувати за його змінами та доповненнями, нерідко виникають і проблеми. Саме це спонукає громадян звертатися до податкових органів. До податкової інспекції у січні – вересні 2010 року надійшло 11 письмових звернень від громадян, що на 4 звернення менше порівняно з аналогічним періодом 2009 року.
Громадяни у своїх зверненнях порушували такі питання: контрольно-перевірочної роботи, податку з доходів фізичних осіб.