22-23 вересня 2018 року в рамках проекту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II) адміністратори Центру прийняли участь у тренінгу-семінарі «Стандарти обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг», який проводився у м. Краматорськ.
Участь у семінарі взяли керівники та адміністратори Центрів надання адміністративних послуг міст та об’єднаних територіальних громад Донецької області.
Під час тренінгу-семінару адміністратори були ознайомлені з Стандартами обслуговування відвідувачів Центрів та Стандартами поведінки адміністратора в ситуації конфлікту.
Присутні взяли активну участь в обговоренні представлених тем тренінгу-семінару, розглянули формули та динаміку конфліктів, прийоми нейтралізації конфліктів та агресії, проаналізували алгоритм дії адміністраторів в конфліктних ситуаціях.
Відпрацьовані тренінгові модулі «Сервіс в щоденній діяльності ЦНАП», «Стандарт поведінки адміністратора в ситуації конфлікту» сприятимуть формуванню навиків ефективної та коректної роботи з відвідувачами на кожному етапі взаємодії, підвищенню рівня задоволеності відвідувачів якістю наданих адміністративних послуг.
Останні статті на сайті
- Інструкція: як переглянути свою електронну трудову книжку
- Пільгові норми на оплату послуг з водопостачання та водовідведення
- Аналіз податкового ризику
- Щодо заповнення платіжної інструкції: реквізит «Фактичний платник»
- Щодо оподаткування ПДФО доходів нерезидента з продажу нерухомості
- Щодо добровільної сплати єдиного внеску
- Як фізичній особі подати заяву про включення до реєстру волонтерів?
- Продаж підакцизних товарів: код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД у чеках РРО/ПРРО
- Пенсійне забезпечення окремих категорій працівників сільського господарства
- Як правильно заповнити платнику податків реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції у разі погашення податкового боргу