22-23 вересня 2018 року в рамках проекту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II) адміністратори Центру прийняли участь у тренінгу-семінарі «Стандарти обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг», який проводився у м. Краматорськ.
Участь у семінарі взяли керівники та адміністратори Центрів надання адміністративних послуг міст та об’єднаних територіальних громад Донецької області.
Під час тренінгу-семінару адміністратори були ознайомлені з Стандартами обслуговування відвідувачів Центрів та Стандартами поведінки адміністратора в ситуації конфлікту.
Присутні взяли активну участь в обговоренні представлених тем тренінгу-семінару, розглянули формули та динаміку конфліктів, прийоми нейтралізації конфліктів та агресії, проаналізували алгоритм дії адміністраторів в конфліктних ситуаціях.
Відпрацьовані тренінгові модулі «Сервіс в щоденній діяльності ЦНАП», «Стандарт поведінки адміністратора в ситуації конфлікту» сприятимуть формуванню навиків ефективної та коректної роботи з відвідувачами на кожному етапі взаємодії, підвищенню рівня задоволеності відвідувачів якістю наданих адміністративних послуг.
Останні статті на сайті
- Чи є фіскальний чек ПРРО розрахунковим документом?
- Декларування 2024: кампанія декларування доходів громадян про майновий стан і доходи добігає кінця
- Психосоціальна підтримка на робочому місці
- Чи застосовується штраф та пеня при самостійному виправленні помилок в декларації з податку на прибуток у 2024 році?
- Новації Закону № 3603: особливості заповнення декларації з акцизного податку
- Запобігання та протидія домашньому насильству
- Щомісячні страхові виплати та інші виплати на відшкодування шкоди
- Декларування 2024: у яких випадках громадянин звільняється від обов’язкового подання податкової декларації про майновий стан і доходи?
- До уваги платників податків! Новації Закону № 3603
- Непровокуйте пожежі - бережіть природу країни!