ЗВІТ про організацію роботи із зверненнями громадян в Управлінні соціального захисту населення Бахмутської міської ради за 2024 рік
Діяльність Управління соціального захисту населення Бахмутської міської ради (далі – Управління) у сфері розгляду звернень громадян впродовж звітного періоду 2024 року здійснювалась з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян», Кабінету Міністрів України та розпорядчих документів Донецької облдержадміністрації.
Облік звернень громадян з початку дистанційного режиму роботи Управління здійснюється в форматі електронного реєстру та його паперовою копією. Звернення надходять на електронну пошту Управління безпосередньо від заявників, з виконкому Бахмутської міської ради та Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА.
Всі звернення, які надійшли з початку 2024 року, розглянуті з додержанням встановлених термінів. Повторні та колективні звернення, повідомлення про порушення чинного законодавства або недоліки в роботі Управління у звітному періоді відсутні.
Громадяни у поточному році звертались з питаннями переважно матеріальної допомоги, надання довідок про перебування на обліку, соціального житла, соціальних виплат, гуманітарної допомоги тощо.
Всього на розгляд Управління за звітний період надійшло 3509, з яких:
- 3274 (93,3 % від загальної кількості письмових звернень) – особисті звернення безпосередньо на електронну пошту Управління;
- 187 (5,3 %) – надійшли до Бахмутської міської ради;
- 25 (0,7 %) були на розгляді Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації (стосувались питань виплат державних допомог);
- 15 запитів на публічну інформацію, які надійшли на розгляд до Бахмутської міської ради від громадських організацій та стосувались питань щодо надання звання почесних громадян, рішень по наданню допомоги цивільним особам з порушенням здоров’я внаслідок війни, компенсацій за належні житлові умови, кількості ВПО по Бахмутській ТГ, щодо роботи Управління, щодо роботи гуманітарних центрів підтримки бахмутян тощо;
- 8 адвокатських запити (щодо отримання житлової субсидії, щодо правовстановлюючих документів та із судових питань).
Найбільш актуальними питаннями, які були розглянуті Управлінням з початку 2024 року, були питання щодо:
- надання матеріальної допомоги - 3197 звернень (91,1 %), у тому числі 2097 заяви надали мешканці на отримання матеріальної допомоги на лікування, 606 заяв - щодо виплати матеріальної допомоги до Дня захисника і захисниці, 114 звернень - у зв’язку із скрутним фінансовим становищем та відміною виплат ВПО, 56 заяв - звільненням з лав ЗСУ, 58 заяв – на придбання твердого палива, 48 заяв– у зв’язку із пораненням, 33 заяви - для виплати компенсацій сім’ям загиблих, 32 заяви– пов’язаних із мобілізацією. Інформація по даним заявам опрацьована, внесена до реєстру, розглянута на засіданні комісії по розгляду звернень окремих категорій громадян Бахмутської міської територіальної громади з питань надання матеріальної допомоги, з прийняттям відповідних рішень;
- надання довідок щодо перебування на обліку в Управлінні – 140 (4 %).
Всі звернення своєчасно опрацьовані.
Решта питань мали консультативно-роз’яснювальний характер (надання соціального житла (39 звернень), роз’яснення щодо виплат державних допомог тощо) – 58 (2,9 %). Звернення опрацьовані, заявникам надана відповідна інформація.
Звернення з питань надання гуманітарної допомоги, які з початку поточного року надійшли від 13-ти осіб, вирішені позитивно.
У звітному періоді Управлінням розглянуто 25 звернень, які були на контролі Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації.
Питання зазначених звернень:
- надання довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги;
- відсутність перерахунку розміру допомоги у зв’язку із збільшенням прожиткового мінімуму з січня 2024 року;
- недоотримання або припинення виплати допомоги особам, електронні особові справи яких були передані іншим управлінням соціального захисту;
- затримка виплати ДСД особі з інвалідністю та інші.
Заявникам були надані відповідні роз’яснення та рекомендації. Всі звернення даного напрямку опрацьовані та вирішені по суті.
Робота із зверненням громадян буде продовжена й надалі.
Управління соціального захисту населення Бахмутської міської ради
Останні статті на сайті
- Деклараційна кампанія 2025: випадки не подання податкової декларації
- До уваги депозитарних установ та банків, інших фінансових установ, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей
- Рекомендації щодо підготовки до чергового етапу декларування
- Отримання витягу щодо стану розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами за даними ДПС
- Ставки єдиного податку для ФОП першої та другої груп з 01.01.2025
- Декларування – 2025 триває: строки та способи подання декларації про майновий стан та доходи
- Е-повідомлення про помилкову сплату платежів
- Увага! Шахраї видають себе за податківців!
- Ознаки примусової праці та як не стати жертвою торгівлі людьми: пам’ятка для шукачів роботи
- Легальна робота — стабільне майбутнє!