Рубрики

Книга "Незламний Бахмут: війна очима освітян"

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком

КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України

Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Поліція охорони Національної поліції України


Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 52 гостя.

Офійний сайт Соледарської міської ради

Реєстр збитків-категорія заяв А3.1 - Пошкодження або знищення житлового нерухомого майна

Переглядів: 404
16.05.2025 - 12:49

Заяви подаються до Реєстру збитків України (RD4U) в електронному вигляді через портал Дія.

Зареєструйтеся або авторизуйтеся в кабінеті громадянина на порталі diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.

Заповніть заяву. Підтвердьте автозаповнені дані або додайте інформацію про:
нерухомість;

  • право власності;
  • мешканців;
  • обставини пошкодження;
  • докази пошкоджень та вартості збитків;
  •  розмір компенсації;
  • місце проживання;
  • контактні дані.

Підпишіть електронним підписом та відправте.

Хто може подати заяву?
Заява подається повнолітніми заявниками — власниками нерухомого майна.
На яке майно можна подати заяву?

Подання заяви доступне для пошкодженого або зруйнованого майна.
Це може бути - приватний будинок, квартира, житлове приміщення, дачний будинок, садовий будинок, садиба, житловий будинок садибного типу.

Як подати заяву, якщо в майна є співвласники?
Кожен співвласник подає заяву сам за себе. Отримувати згоду іншого співвласника при цьому не потрібно.

Які додаткові матеріали можуть бути додані?

Можна додати такі види додаткових матеріалів:

  • підтвердження факту завданих збитків;
  • підтвердження суми завданих збитків;
  • дані про подію, що спричинила руйнування;
  • підтвердження ціни нерухомості;
  • підтвердження ціни ремонту;
  • коментар та інші матеріали.

Файли мають бути у форматах PNG, JPG, HEIC. Розмір файлу не повинен бути більше 5 МБ.

Для чого додавати до заяви додаткові матеріали?
На підтримку заяви рекомендується надати всі докази та інформацію: будь-які документи, записи, заяви, фотографії або інші матеріали. Це допоможе Реєстру в обробці, розгляді заяви та ухваленню рішення щодо внесення заяви до Реєстру збитків. В подальшому всю інформацію буде передано створеній в майбутньому компенсаційній комісії для розгляду заяви по суті та призначення компенсації.

З деталями та правилами подання заяви можна ознайомитись на сайті Реєстру збитків https://www.rd4u.coe.int/uk/submit-a-claim

категорія заяв А3.1 - Пошкодження або знищення житлового нерухомого майна