Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 56 гостей.

Школа мистецтв м.Артемівська

Дорожня карта отримання соціальних послуг територіальним центром м.Бамут

Переглядів: 2953

Для отримання соціальних послуг громадяни похилого віку, інваліди, хворі (з числа  осіб працездатного віку на  період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, визнані такими в порядку, затвердженому МОЗ; громадяни, які перебувають у складній  життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж прожитковий мінімум для сім'ї:

  1. Подають письмову заяву Управлінню праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради (далі – Управління). При собі мати паспорт, або документ що посвідчує особу.
  2. Управління  після її надходження надсилає запити до закладу охорони здоров'я за місцем проживання громадянина, до відповідного підприємства, установи, організації, що надають послуги з утримання будинків та споруд та прибудинкових територій, до територіального органу ДФС (у разі потреби).
  3. З метою встановлення наявності (відсутності) обтяжень речових прав на нерухоме майно громадян, Управління після надходження відповідної письмової заяви отримує інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) та долучає її до заяви громадянина.
  4. Відповідні суб'єкти, зазначені раніше, надають медичний висновок, довідку про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, довідку про доходи громадянина (у разі потреби) Управлінню, яке в одноденний строк після їх надходження приймає рішення про надання або відмову в наданні соціальних послуг і надсилає такі документи територіальному центру разом із заявою громадянина та інформацією з Державного реєстру прав.
  5. Після надходження зазначених документів територіальний центр протягом строку, визначеного у державних стандартах соціальних послуг, визначає індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги, встановлює групу рухової активності, визначає зміст соціальних послуг, уточнює обсяг, складає індивідуальний план, приймає рішення про необхідність надання соціальних послуг, про що видається відповідний наказ, та укладає з отримувачем соціальної послуги договір про надання таких послуг.
  6. Надання соціальних послуг внутрішньо переміщеним особам здійснюється невідкладно. Особова справа формується на підставі документа, що посвідчує особу, та довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.