Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 1 користувач та 62 гостя.

Сайт Артемівської міської централізованної бібліотечної системи

Зміни в пенсійній справі: обставини та порядок внесення

Переглядів: 1695
09.10.2023 - 17:11

Повідомити органи Пенсійного фонду про зміни можливо дистанційно – на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.

Внесення змін до пенсійної справи може відбуватися на різних етапах пенсійного процесу і включає дії і процедури, фактично пов’язані з оновленням інформації, коригуванням документів або зміненою умовою отримання пенсії.

Для застрахованих осіб і пенсіонерів існують такі види обставин, про які слід повідомити орган Пенсійного фонду України:

  • отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID-картки;
  • отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;
  • зміна прізвища, ім’я та по батькові (надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ, на підставі якого відбулися зміни).

Важливо!!! Про вищезазначені та інші передбачені законодавством обставини необхідно інформувати органи Пенсійного фонду України в 10-денний термін.

Це передбачено Законом України від 09.07.2003 № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

Пенсіонерам необхідно повідомляти органи Пенсійного фонду України про:

  • вступ на/або звільнення з роботи;
  • реєстрація або зняття з обліку як фізичної особи – підприємця;
  • набуття, зміна чи припинення особливого статусу;
  • зміна місця проживання (реєстрації);
  • виїзд на постійне місце проживання за кордон.

Для внесення змін до пенсійної справи на вебпорталі е-послуг ПФУ необхідно:

  • авторизуватися за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
  • у лівому боковому меню обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення»;
  • у вкладці «Внесення змін до пенсійної справи» сформувати відповідну заяву та відправити до ПФУ.

На вебпорталі можна подати наступні види заяв для внесення змін до пенсійної справи:

  • про зміну способу виплати пенсії подається у разі переведення пенсійної виплати з пошти у банк або навпаки;
  • про зміну виплатних реквізитів – у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання, якщо отримуєте пенсійні виплати через пошту;
    про виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні;
  • про переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER – дозволяє отримати пенсійну виплату грошовим переказом без відкриття банківського рахунку;
  • про зміну особистих даних пенсіонера – у разі зміни прізвища, ім`я, по батькові або паспортних даних.

Своєчасно повідомляйте органи Пенсійного фонду про зміну обставин, які можуть вплинути на ваше пенсійне забезпечення і стежте за актуальною інформацією на:

Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області

instrukciya