У 2017 р. платник отримав свідоцтво про право на спадщину (за заповітом після смерті співмешканки отримав частину квартири). У 2018 р. згідно з Податковим кодексом повинен подати декларацію та сплатити ПДФО. Де сплатити податок та військовий збір та чи потрібно додавати до декларації документи, що підтверджують виникнення доходу?Податковим кодексом не передбачено подання платником податку до контролюючого органу разом із декларацією інших документів, пов’язаних з виникненням доходу в результаті прийняття ним у спадщину нерухомого майна.
Водночас згідно зі ст. 176 Кодексу на вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою податку, та підтверджувати необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у податковій декларації.
Сплата ПДФО та військового збору спадкоємцем-резидентом здійснюється за його податковою адресою, спадкоємцем-нерезидентом — за місцем нотаріального оформлення об’єктів спадщини (одержання свідоцтва про право на спадщину).
Інформацію про реквізити банківських рахунків для сплати податків відповідно до адміністративно-територіального устрою України оприлюднено на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці «Бюджетні рахунки».