У підручнику виконано соціально-науковий аналіз партнерства та співробітництва, що розглядаються як стратегічна мета інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення, виявлено основні проблеми, що перешкоджають налагодженню довіри та порозуміння між підприємствами житлово-комунального господарства та споживачами. Надано обґрунтування необхідності проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи як складової процесу залучення громадськості до реформування ЖКГ. Розроблено рекомендації щодо актуалізації проблем ЖКГ у масовій свідомості, запропоновано методику формування громадської думки за допомогою проведення громадських форумів з актуальних питань житлово-комунального обслуговування. Наведено приклади успішного впровадження розроблених підходів для отримання громадської підтримки планів та заходів місцевих влад та підприємств ЖКГ із покращення стану підприємств та поліпшення якості послуг.
Переглядів: 739
22.03.2018 - 06:20