Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 93 гостя.

Верховна рада України

5. Як подати Заяву про внесення змін до Державного реєстру ФО – платників податків за ф. № 5ДР не відвідуючи податкову

Переглядів: 1230
28.12.2021 - 11:51

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області повідомляє,  що фізична особа – платник податків за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» може подати Заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР на себе та/або своїх дітей за наявності свідоцтва про народження дитини, документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника) та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Для цього на комп’ютері, підключеному до мережі Інтернет, за допомогою веб-браузера знайдіть «Електронний кабінет платника» за посиланням cabinet.tax.gov.ua. Використовуючи кваліфікований електронний підпис (КЕП) увійдіть до приватної частини Електронного кабінету (особистий кабінет), зокрема:

-  оберіть кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП), в якому отримували КЕП;

-  оберіть особистий електронний ключ (Key-6.dat або інший, залежно від КНЕДП), вибравши відповідний файл з електронного носія (USB-накопичувач, СD/DVD-диск) або з відповідного каталогу на персональному комп’ютері;

-  введіть пароль захисту та натисніть «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натисніть «Увійти».

У головному меню особистого кабінету в розділі «ЕК для громадян» оберіть «Заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (5ДР)» на натисніть кнопку <+Створити>.

Заповніть Заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків відповідно до «Пам’ятки для заповнення Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків».

Крім того, додайте форму F1314501 та ознайомтесь з «Повідомленням про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, права та обов’язки фізичної особи – платника податків».

Додайте форму F1360102 «Документ довільного формату», який використовується для подання сканованих копій необхідних документів. Усі документи мають бути збережені в одному файлі (формат файлу може бути pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 2МБ).

Додайте до Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків обов’язкові додатки (закладка «Додатки»).

Якщо додається сканована копія паспорта громадянина України у формі книжечки, обов’язковими є 1-2 сторінки, 3-6 сторінки – у разі вклеювання до паспорта нових фотокарток при досягненні 25 і 45 річного віку, та відповідні сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання.

У разі надання сканованої копії паспорта громадянина України у формі картки, обов’язковими є лицьовий та зворотній бік ID-картки та копія документа (довідки, витягу) про реєстрацію місця проживання.

При зміні «Прізвища», «Імені» та/або «По батькові» додається сканована копія відповідного документа (свідоцтва про шлюб/ розірвання шлюбу, свідоцтва про зміну імені), що підтверджує такі зміни.

У разі подання Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків на малолітніх осіб (до 14 років) обов’язково додається копія свідоцтва про народження дитини та копія документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

Подання Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків в електронному вигляді можливе на підставі свідоцтва про народження – для малолітніх осіб (до 14 років) або паспорта громадянина України, тому скористатися сервісом можуть тільки громадяни України.

Після додавання усіх необхідних документів натисніть кнопку «Перевірити», система здійснить автоматичну перевірку повноти заповнення полів. Якщо перевірка неуспішна, на екран виводиться повідомлення із зазначенням причини (помилки) неможливості створення та збереження документа. Якщо перевірка успішна, на екран виводиться повідомлення «Перевірено».

Після цього натисніть кнопку «Зберегти». Підпишіть сформований запит КЕП та відправте до ДПС.

У відповідь маєте отримати:

-         Квитанцію №1 – Повідомлення про прийняття запиту;

-        Квитанцію №2 – Повідомлення про результати обробки за формою F1414701 (для Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків).

Більш детально щодо подання Заяви ф.№ 5-ДР про внесення змін до ДРФО за допомогою Електронного кабінету - на офіційному вебсайті ДПС України https://tax.gov.ua/fizichnim-osobam/podannya-vidomostey/ (обрати «Порядок формування запиту щодо реєстрації фізичної особи/внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків засобами ІТС «Електронний кабінет»»).