Податкова служба Донеччини і у 2024 році продовжує надавати інформаційну підтримку платників з питань адміністрування та сплати податків.
У сучасному світі доступ до правильної інформації в сфері оподаткування є критично важливим для підприємств та громадян. Недостатня або неправильна інформація може призвести до помилок в обчисленні податків та податкових зобов’язань. Тому податкова служба Донеччини пропонує різноманітні шляхи надання інформаційної підтримки, такі як вебсайт ГУ ДПС у Донецькій області з інформаційними матеріалами, гарячі лінії для консультацій, семінари та практикуми для платників податків.
Так, за січень-лютий поточного року надано відповіді на 12,4 тис. звернень (у т.ч. у лютому – 6,6 тис. звернень) фізичних та юридичних осіб у телефонному режимі, крім того, у мессенджері ГУ ДПС у Донецькій області було надано відповіді на 10 звернень (у т.ч. у лютому – 5 звернень).
Податкова служба Донеччини дякує усім платникам податків Донецького регіону за фінансову підтримку держави!
Корисні посилання:
- комунікаційна платформа dn.ikc@tax.gov.ua;
- контакти та гарячі лінії ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/;
- підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/;
- чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot;
- мобільний застосунок «Моя податкова»
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,
iOS https://t1p.de/lgu5a