Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 51 гість.

Урядовий портал

Рішення виконавчого комітету Артемівської міської ради від 10.02.2016 №25

Переглядів: 698

Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Артемівської міської ради у 2015 році

Розглянувши довідку від 12.01.2016 № 01-0068-06 начальника загального відділу Артемівської міської ради Іонцевої О.М. «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Артемівської міської ради у 2015 році», згідно з планом роботи виконавчих органів Артемівської міської ради на І квартал 2016 року, затвердженим рішенням виконкому Артемівської міської ради від 16.12.2015 № 271, керуючись Законом України від 02.10.96 № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із внесеними до нього змінами, ст.ст. 38, 52 Закону України від 21.05.97 №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконком Артемівської міської ради

В И Р І Ш И В :

  1. Довідку начальника загального відділу Артемівської міської ради Іонцевої О.М. «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Артемівської міської ради у 2015 році» прийняти до відома.
  2. Керівникам структурних підрозділів Артемівської міської ради, підприємств комунальної власності територіальної громади міста Артемівська:
    1. Проаналізувати стан розгляду звернень громадян у своїх підрозділах, виявити причини і найбільш гострі системні проблеми, що породжують звернення громадян, вживати, у межах компетенції, вичерпних заходів щодо їх позитивного вирішення.
    2. Скарги, колективні та повторні звернення громадян розглядати за участю заявників з виходом на місце, про що складати акти з підписом заявників.
    3. Переглянути та визначитись щодо шляхів вирішення питань за зверненнями, що знаходяться на тривалому контролі.  
    4. Про результати проведеної роботи проінформувати загальний відділ Артемівської міської ради (Іонцева) в термін до 01.04.2016.
  3. Начальнику загального відділу Артемівської міської ради Іонцевій О.М.:
    1. Продовжити проведення перевірок стану організації роботи зі зверненнями громадян, надання практичної і методичної допомоги структурним підрозділам міської ради, організаціям, закладам, підприємствам міста, що надають послуги населенню.
    2. Організувати та провести у березні 2016 року семінар з питань організації роботи зі зверненнями громадян з відповідальними особами підприємств, що надають житлово-комунальні послуги населенню.
    3. Оприлюднити інформацію «Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Артемівської міської ради у 2015 році» у засобах масової інформації та розмістити на офіційному веб-сайті Артемівської міської ради в установленому порядку.
  4. Рекомендувати виконкомам Соледарської (Товстокоренко) та Часовоярської (Опанасенко) міських рад систематично аналізувати причини надходження звернень громадян, особливо повторних і тих, що надійшли через органи влади вищого рівня, та вживати заходів до якісного розгляду, усунення та попередження причин їх надходження.
  5. Організаційне виконання рішення покласти на загальний відділ Артемівської міської ради (Іонцева).
  6. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Артемівської міської ради Недашковську Т.І.
ДолученняРозмір
Файл Рішення виконавчого комітету Артемівської міської ради від 10.02.2016 №25
Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Артемівської міської ради у 2015 році
9.55 KB