Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 62 гостя.

Офійний сайт Соледарської міської ради

Рішення Артемівської міської ради від 25.06.2014 №6/52-1022

Переглядів: 1199
сессия : 

Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Артемівської міської ради

Втратило чинність на підставі:

Розглянувши службову записку від 25.04.2014 №01-1647-06 начальника відділу надання адміністративних послуг Артемівської міської ради Румянцевої М.Ю. щодо затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Артемівської міської ради, з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства документації, що регламентує діяльність Центру надання адміністративних послуг Артемівської міської ради, забезпечення на території Артемівської міської ради організації та належної доступності адміністративних послуг, поліпшення їх якості, на виконання Закону України від 06.09.2012 № 5203-VІ «Про адміністративні послуги» із внесеними до нього змінами, рішення Артемівської міської ради від 27.11.2013 № 6/45-850 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Артемівської міської ради», згідно з Планом діяльності з підготовки проектів регуляторних актів Артемівської міської ради на 2014 рік, затвердженим рішенням Артемівської міської ради від 27.11.2013 №6/45-847, із внесеними до нього змінами, Планом роботи Артемівської міської ради на 1 півріччя 2014 року, затвердженим рішенням Артемівської міської ради від 25.12.2013 №6/46-881, відповідно до Закону України від 11.09.2003 №1160–ІV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» із внесеними до нього змінами, Закону України від 06.09.2005 №2806-ІV «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» із  внесеними  до  нього  змінами, керуючись ст.ст.26,59,73 Закону України від 21.05.97 №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, Примірним регламентом центру надання адміністративних послуг, затвердженим  постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №588, Артемівська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг Артемівської міської ради (додається).
  2. Відділу надання адміністративних послуг Артемівської міської ради (Румянцева) забезпечити в установленому законодавством порядку:
    1. Оприлюднення даного рішення шляхом розміщення на офіційному веб – сайті Артемівської міської ради.
    2. Проведення відстеження результативності регуляторного акту:
      • повторне – через один рік після набрання чинності регуляторним актом;
      • періодичне - раз на три роки починаючи з повторного відстеження.
  3. Організаційне виконання рішення покласти на відділ надання адміністративних послуг Артемівської міської ради (Румянцева), першого заступника міського голови Савченко Т.М.
  4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії Артемівської міської ради: з питань економічної і інвестиційної політики, бюджету і фінансів (Нікітенко), з питань депутатської діяльності, законності і правопорядку (Захаренко),  секретаря Артемівської міської ради Кіщенко С.І.

Секретар Артемівської міської  ради                                                     С.І. Кіщенко

ДолученняРозмір
Файл Рішення Артемівської міської ради від 25.06.2014 №6/52-1022
Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Артемівської міської ради
48.43 KB