Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Артемівської міської ради за І півріччя 2011 року
Розглянувши довідку начальника загального відділу Артемівської міської ради Іонцевої О.М. «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Артемівської міської ради за І півріччя 2011 року», керуючись ст.ст. 38, 52 Закону України від 21.05.97 №280/97-ВР “Про місцеве самоврядування в Україні" із внесеними до нього змінами, Законом України від 02.10.96 № 393/96-ВР “Про звернення громадян ” із внесеними до нього змінами, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконком Артемівської міської ради
ВИРІШИВ:
- Інформацію начальника загального відділу Артемівської міської ради Іонцевої О.М. «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Артемівської міської ради за І півріччя 2011 року» прийняти до відома.
- Запропонувати міському голові м.Часова Яру Опанасенко О.М. та міському голові м.Соледару Товстокоренку Ю.В. проаналізувати причини виникнення звернень громадян міст Часів Яр та Соледар в органи вищого рівня протягом І півріччя 2011 року та вжити заходи щодо їх усунення.
- Керівникам відділів, управлінь Артемівської міської ради, підприємств комунальної власності територіальної громади міста Артемівська:
- Проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2011 року у своїх підрозділах, вжити конкретних заходів щодо забезпечення реалізації і гарантування конституційних прав громадян на звернення та прийняти відповідні управлінські рішення.
- Посилити персональний контроль за розглядом звернень громадян та відповідальність підлеглих працівників за якість їх розгляду і своєчасну підготовку відповідей на них.
- Контроль за виконанням рішення покласти на начальника загального відділу Артемівської міської ради Іонцеву О.М., керуючого справами виконкому Артемівської міської ради Коліно М.Є.
Міський голова О.О.Рева