Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 56 гостей.

Донецька обласна державна адміністрація

Рішення виконавчого комітету Артемівської міської ради від 10.10.2012 №342

Переглядів: 996

Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Соледарської міської ради.

Заслухавши інформацію міського голови м. Соледару Товстокоренка Ю.В. про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Соледарської міської ради, згідно з планом роботи виконавчих органів Артемівської міської ради на ІV квартал 2012 року, затвердженим рішенням виконкому Артемівської міської ради від 12.09.2012 № 312, керуючись Законом України від 02.10.96  № 393/96-ВР “Про звернення громадян ” із внесеними до нього змінами, ст.ст. 38, 52 Закону України від  21.05.97 №280/97-ВР “Про місцеве самоврядування в Україні" із внесеними до нього змінами,  Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконком Артемівської міської ради         

В И Р І Ш И В : 

 

1.      Інформацію міського голови   м. Соледару Товстокоренка Ю.В. про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Соледарської міської ради прийняти до відома.                                                                                                                                                                                                                                                                          

         2.      Запропонувати міському голові м. Соледару Товстокоренку Ю.В. забезпечити:

2.1.   Перегляд звернень громадян, які знаходяться на довгостроковому контролі, встановлення реальних термінів їх виконання з урахуванням наявних джерел фінансування , інформування заявників про причини відмови та порядок оскарження прийнятих рішень з посиланням на нормативні акти.

 

2.2.      Дотримання вимог Закону України « Про звернення громадян» в частині об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, надання письмових відповідей заявникам, а також Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації,  затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997  № 348,   із внесеними до неї змінами. 

 

2.3.      Посилення персонального контролю за розглядом звернень громадян та відповідальністю підлеглих працівників, що їх розглядають, з метою недопущення виникнення повторних звернень громадян; недопущення безпідставних  переносів термінів виконання звернень громадян.

 

2.4.      Надання інформації про результати проведеної роботи до виконкому Артемівської міської ради в термін до 01.11.2012 року.

 

3.         Контроль за виконанням рішення покласти на  загальний  відділ  Артемівської міської ради (Іонцева), керуючого справами виконкому Артемівської міської ради Коліно М.Є.

 

 

 

 

Міський  голова                                                         О.О.РЕВА