Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 57 гостей.

Офійний сайт Соледарської міської ради

Отримання помилково перерахованих коштів

Переглядів: 629
Питання: 

Чи необхідно нараховувати податкові зобов’язання з ПДВ при отриманні коштів, помилково перерахованих контрагентом після того, як договір на постачання товару такому контрагенту розірвано (анульовано)?

Відповідь: 

Відповідно до підпунктів «а» та «б» п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів/послуг, місце постачання яких розташовано на митній території України, згідно зі ст. 186 цього Кодексу.

При цьому датою виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше, зокрема дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню (п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу).

Таким чином, при отриманні на поточний рахунок коштів, які помилково перераховані контрагентом після розірвання договору постачання товару, податкові зобов’язання платником не нараховуються та, відповідно, податкова накладна не складається.