З 1 липня 2016 року (дня оприлюднення в «Офіційному віснику України») набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.05.2016р. № 503, яким внесено зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, яке регулюється наказом Мінфіну від 14.11.2014р. №1130.
Нововведеннями встановлено, що Додаток до реєстраційної заяви платника ПДВ, в якому зазначаються причини реєстрації або критерії, за якими платник відповідає вимогам розділу V Податкового кодексу до контролюючого органу не подається. Також скасовано обов’язок платника щодо подання до заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ Додатку, в якому платник вказує причини анулювання реєстрації платника ПДВ.
Нагадуємо, що законодавчі підстави як для реєстрації платника ПДВ, так і для її анулювання, як і раніше, зазначаються безпосередньо у самих заявах у відповідних розділах.
Останні статті на сайті
- Як розрахувати розмір субсидії на найм житла для ВПО
- Про безпеку праці у сфері будівництва
- Як платнику податків вийти із критеріїв ризиковості ?
- Управління податковими ризиками: системність та єдиний підхід
- Декларування 2025: податкова знижка за оренду житла внутрішньо переміщеним особам
- Коли та за якою ставкою сплачується військовий збір платниками єдиного податку третьої групи?
- Деклараційна кампанія – 2025 триває: граничні строки подання податкової декларації
- Податок на нерухомість: кому і скільки доведеться сплатити у 2025 році за «зайву» площу
- Як повідомити органи ПФУ про зміни, які впливають на призначення житлової субсидії чи пільги
- Деклараційна кампанія 2025: щодо відповідальності за несвоєчасне подання податкової декларації про майновий стан і доходи