З 1 липня 2016 року (дня оприлюднення в «Офіційному віснику України») набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.05.2016р. № 503, яким внесено зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, яке регулюється наказом Мінфіну від 14.11.2014р. №1130.
Нововведеннями встановлено, що Додаток до реєстраційної заяви платника ПДВ, в якому зазначаються причини реєстрації або критерії, за якими платник відповідає вимогам розділу V Податкового кодексу до контролюючого органу не подається. Також скасовано обов’язок платника щодо подання до заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ Додатку, в якому платник вказує причини анулювання реєстрації платника ПДВ.
Нагадуємо, що законодавчі підстави як для реєстрації платника ПДВ, так і для її анулювання, як і раніше, зазначаються безпосередньо у самих заявах у відповідних розділах.
Останні статті на сайті
- Інструктажі з питань охорони праці: види, особливості проведення
- Іпотечний житловий кредит: право на податкову знижку
- Як повідомити органи пфу про зміни, які впливають на розмір пенсії, через вебпортал ПФУ?
- Пам'ятка “Правила пожежної безпеки в побуті”
- Розроблення інструкцій з охорони праці на підприємствах, в установах, організаціях
- Декларування 2024: щодо податкової знижки на лікування
- Особливості подання заяви щодо обрання спрощеної системи оподаткування третьої групи для новостворених фізичних осіб – підприємців
- Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс від ДПС: дізнавайтесь відповіді на найактуальніші питання про податки
- Декларування 2024: продавці рухомого майна зобов’язані подати декларацію
- Які податкові пільги та їх види встановлені чинним законодавством України?