З 1 липня 2016 року (дня оприлюднення в «Офіційному віснику України») набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.05.2016р. № 503, яким внесено зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, яке регулюється наказом Мінфіну від 14.11.2014р. №1130.
Нововведеннями встановлено, що Додаток до реєстраційної заяви платника ПДВ, в якому зазначаються причини реєстрації або критерії, за якими платник відповідає вимогам розділу V Податкового кодексу до контролюючого органу не подається. Також скасовано обов’язок платника щодо подання до заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ Додатку, в якому платник вказує причини анулювання реєстрації платника ПДВ.
Нагадуємо, що законодавчі підстави як для реєстрації платника ПДВ, так і для її анулювання, як і раніше, зазначаються безпосередньо у самих заявах у відповідних розділах.
Останні статті на сайті
- Платники, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, з 01.01.2025 сплачують військовий збір
- Декларування 2025: особливості визначення податкових зобов’язань з військового збору
- Щодо деяких питань отримання та декларування державними службовцями подарунків
- Нова кампанія декларування доходів осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
- Щодо використання єдиного рахунку
- Особливості перереєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій
- До уваги платників податків! Актуальні реквізити рахунків для сплати платежів
- Головне управління ДПС у Донецькій області інформує щодо сервісного обслуговування та надання адміністративних послуг платникам податків
- Податкова соціальна пільга для фізичної особи, яка працює неповний робочий день
- Ще раз про застосування РРО /ПРРО при продажі товарів через Інтернет