3 листопада 2016 року відбулася виїзна робоча нарада міського голови Олексія Реви.
У виїзній робочій нараді взяли участь представники управлінь Бахмутської міської ради, комунальних підприємств та місцеві засоби масової інформації.
Першим об'єктом стала Часовоярська школа №17, в якій проводяться роботи з капітального ремонту внутрішніх приміщень. У школі вже встановлені металопластикові вікна, проходять заключні роботи з встановлення та запуску системи опалення. На сьогодні навчальний процес у приміщенні школи не проводиться. Діти переведені до ЗОШ №15. Після обходу приміщень школи міський голова Бахмута Олексій Рева дав завдання підрядникам в найкоротші терміни завершити монтаж та запуск системи опалення, щоб була можливість провести прибирання приміщень та продовжити навчальний процес в будівлі школи. Робоча група разом з підрядниками визначили проблему, над якою слід вже замислитися міській владі м. Часів Яру, - це будівництво каналізаційної системи від школи до міського колектору.
Також в рамках виїзної наради Олексій Рева відвідав Бахмутські школи №5 та № 18, де завершуються роботи з термомодернізації будівель.
У сервісному центрі МВС, який також відвідала робоча група, ведуться роботи по створенню першого в Донецькій області сучасного фронт-офісу. Спільна мета міської ради та МВС – надавати сучасний якісний сервіс без корупції: відкриті офіси, максимальне використання онлайн-послуг без участі чиновника, а також моніторинг роботи працівників та зворотній зв’язок. Олексій Рева, ознайомившись з проектом роботи, яку планується виконати зазначив, що нові умови, які будуть створені у сервісному центрі допоможуть людям, які звернулися, отримувати якісну та швидку послугу. У сервісному центрі активно ведуться внутрішні ремонтні роботи.
Наступними об'єктами стали будівлі гуртожитків за адресами вул Гаршина,78 та Південна, 2а, які реконструюються під соціальне житло. Міський голова перевірив якість виконаних робіт, дав доручення щодо дотримання термінів реалізації проектів.
На вул. Ціолковського виковуються роботи щодо заміни 1400 метрів водогону діаметром 300. Робочою групою приділялась особлива увага до якості пластикових труб та якості виконаних робіт з їх монтажу.
Після цього міський голова Олексій Рева відвідав Обеліск Слави. За словами заступника міського голови Федора Федорова потреба у реконструкції пам’ятника виникла у зв’язку з руйнуванням його конструкції. З метою збереження ідентичності обеліску та для безпеки людей, які щоденно проходять повз нього, аварійно небезпечні гранітні плити демонтуються. Наразі, плануються роботи з укріплення конструкції та подальша реконструкція Обеліску Слави.
Також робоча група відвідала м-н Ступки, де проходять роботи з проведення внутрішнього водогону для забезпечення водою житлових будинків № 67,69,71 по вул. Свято-Георгієвскій. У ході зустрічі представники підрядної організації зазначили, що до кінця 2016 року роботи будуть повністю завершені. На 2017 рік плануються роботи з підключення цих будинків до загальної каналізаційної системи.
Останнім об'єктом виїзної робочої наради, який відвідала робоча група на чолі з Олексієм Ревою, стали очисні спорудження, де присутні перевірили якість виконаних робіт, обговорили терміни виконання наступного етапу реконструкції та ще раз провели уточнення технологічних процесів реалізації проекту.
Останні статті на сайті
- Що треба знати роботодавцю про колективний договір
- Що таке система управління податковими ризиками?
- До уваги платників Донеччини! Як дізнатися нові ставки місцевих податків і зборів у 2025 році
- Щодо застосування РРО/ПРРО у разі відправки товарів експедитором
- Щодо нарахування та сплати плати за землю за земельні ділянки на яких розташовані (наявні) фортифікаційні споруди
- Які поля реквізиту «Призначення платежу» структурованого формату заповнюють платники при сплаті податків та єдиного внеску?
- На допомогу платникам податків: заповнення реквізитів платіжної інструкції «Призначення платежу» та «Отримувач»
- Суборенда земельної ділянки – хто є платником орендної плати
- Право на податкову знижку:оренда житла для внутрішньо переміщених осіб
- Де на вебпорталі ДПС можна знайти інформацію стосовно бізнес-партнерів?